Markedsføringsøkonomi - Fagbøger, teoribøger og grundbøger 
Spring til hovedindhold
Erhvervsakademi

Markedsføringsøkonom

Her finder du bøger og i-bøger fra Hans Reitzels Forlag til markedsføringsøkonomuddannelsen. Du finder bl.a. bøger, som dækker de store områder som fx økonomi, markedsføring, erhvervsjura og meget andet. Du kan bruge menuen til venstre til at sortere på emner.   
Filtrering
Sorter efter

54 materialer

Denne opgavesamling knytter sig til lærebogen Globaløkonomi. Den matcher lærebogens stofområder og indeholder desuden helt aktuelle opgaver. Opgavesamlingen omfatter forskellige typer af opgaver fx beregningsopgaver og opgaver. Opgaverne medvirker til at give de studerende et teoretisk og praktisk grundlag for anvendelsen af samfundsøkonomiske teorier og modeller. I tilknytn

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offen

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller. Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

Juridisk opgaveløsning kan være en svær disciplin for ikke-jurister, herunder studerende, der kortvarigt beskæftiger sig med erhvervsjura på de videregående uddannelser, hvor det er et obligatorisk fag. Denne opgave- og materialesamling indeholder dels en række opgaver inden for hver af erhvervsjuraens hovedområder. Opgaverne kan indgå i undervisningen eller til selvstudium og eksamensøvelse. O

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

Denne lovsamling er lavet som supplement til lærebøgerne om erhvervsjura og dækker det erhvervsretlige område bredt. Lærebogen og lovsamlingen dækker pensum på bl.a. finansøkonom, markedsføringsøkonom og andre KVU-uddannelser samt akademiuddannelsen i finansiel rådgivning. Den er også oplagt på indledende erhvervsretlige kurser på bl.a. HA, HD og lignende uddannelser.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

290,00 kr.

232,00 kr. ekskl. moms

Dette er en særudgave af Erhvervsjura - for marketing og service 10. udg. til Cphbusiness med udvalgte kapitler. Erhvervsjura - for marketing og service sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Fås som

  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfat

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

480,00 kr.

384,00 kr. ekskl. moms

Denne bog er til dig, der vil skrive bedre projektopgaver. Uanset hvor langt du er i dit studie eller med et projekt, får du her en række konkrete greb, der kan forbedre dit projekt- og skrivearbejde her og nu. Du lærer, hvordan du: får struktur og overblik over dit projekt ud fra en generel projektmodel skriver en skarp og præcis problemformulering

Fås som

  • Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

Endelig en statistikgrundbog, der hverken er kedelig eller svær at komme igennem. Med stor sandsynlighed dækker pensum for grundlæggende statistik på de fleste videregående uddannelser og er særligt skrevet til merkantile erhvervsakademiuddannelser. Med stor sandsynlighed fokuserer på statistikkens formål og anvendelse – både på studiet og i hverdagen. Du får gode eksempl

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Bogen er specielt udarbejdet til undervisning i fagmodulet erhvervsøkonomi på markedsføringsøkonomuddannelsen. Den kan også anvendes på andre videregående uddannelser og kurser, hvor der indgår erhvervsøkonomi. Denne opgavesamling er tilpasset 7. udgave af lærebogssystemet. På hansreitzel.dk er der mulighed for at downloade supplerende materiale til bogen, herunder Excel-baserede løsningsskabel

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

235,00 kr.

188,00 kr. ekskl. moms