Erhvervsakademi

Markedsføringsøkonom

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

51 materialer

Metode
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metod

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 06. januar

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 06. januar

Erhvervsjura - for marketing og service
Erhvervsjura - for marketing og service er i 5. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Organisation, innovation og supply chain management
Organisation, innovation og supply chain management er en praksisorienteret lærebog, der giver læseren en forståelse for, hvordan værdiskabelsen i virksomheder kan optimeres ved at arbejde systematisk med organisationen og den samlede forsyningskæde. Læseren bliver i stand til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, organiseringen af virksomhedens ressourcer samt optimering af logistik, supply chain samarbejde og distributio

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Organisation, Innovation and Supply Chain Management
Organisation, innovation, and supply chain management er en oversættelse af Organisation, innovation og supply chain management. Organisation, Innovation and Supply Chain Management is a practical textbook about optimising value creation in companies by working systematically on their organisation and the entire supply chain. Readers learn to make the most of business models, resources, logistics, supply chains a

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Business Law - for Marketing and Services
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret,

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser - Opgaver
Denne opgavesamling knytter sig til 5. udgave af grundbogen Erhvervsøkonomi – videregående uddannelser, og den følger samme emneopdeling som grundbogen. Opgavesamlingen er beregnet til brug ved undervisningen i fagmodulet Erhvervsøkonomi på akademiuddannelserne. Opgavesamlingen kan sammen med grundbogen desuden anvendes på andre uddannelser, hvor der er behov for en grundlæggende indføring i erhvervsøkonomi.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

+-
Global Economics
Global Economics er en oversættelse af Globaløkonomi til marketing og service. Den er baseret på Makroøkonomi - i teori og praksis og Mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Bogen giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikr

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-
Moderne markedsføring - cases og opgaver
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Business Economics
Business Economics er et engelsksproget kompendium til driftsøkonomi på markedsføringsøkonomuddannelsen. Det bygger på Driftsøkonomi til salgs- og markedsføringsuddannelserne af Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen og Morten Dalbøge.

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

150,00 kr.

120,00 kr. ekskl. moms

Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser
5. udgave af ERHVERVSØKONOMI - VIDEREGÅENDE UDDANNELSER giver læseren en grundlæggende beskrivelse af centrale erhvervsøkonomiske problemstillinger og beslutningsprocesser. I tilslutning hertil beskrives, hvorledes man kan anvende erhvervsøkonomiske løsningsmodeller og -metoder. I forhold til 4. udgave er bogen udvidet med to kapitler (kapitel 11 og 12) om årsrapporter og regnskabsanalyse, og der er indført en st

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

525,00 kr.

420,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies