Filtrering
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
+-
Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer. KLIK HER FOR AT HENTE TILHØRENDE FIGURER SAMT RETTELSE TIL S. 31 OG MANGLENDE AFSNIT OM EJENDOMSFORBEHOLD
En del af serien Erhvervsjura
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
300,00 kr.
240,00 kr. ekskl. moms
+-
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. KLIK HER FOR AT HENTE TILHØRENDE FIGURER Bogen indeholder blandt andet:
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
275,00 kr.
220,00 kr. ekskl. moms
+-
Intercultural Competencies is a comprehensive, user-friendly guide to successful interaction with people from differing cultural backgrounds, whether in Denmark or abroad. CLICK HERE TO DOWNLOAD ILLUSTRATIONS The book gives a historical perspective on culture and communic
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
200,00 kr.
160,00 kr. ekskl. moms
+-
Organisation, innovation, and supply chain management er en oversættelse af Organisation, innovation og supply chain management. Organisation, Innovation and Supply Chain Management is a practical textbook about optimising value creation in companies by working systematically on their organisation and the entire supply chain. Readers learn to make the most of business models, resources, logistics, supply chains a
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
500,00 kr.
400,00 kr. ekskl. moms
+-
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at unde
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
275,00 kr.
220,00 kr. ekskl. moms
+-
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret,
En del af serien Erhvervsjura
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
300,00 kr.
240,00 kr. ekskl. moms
+-
Organisation, innovation og supply chain management er en praksisorienteret lærebog, der giver læseren en forståelse for, hvordan værdiskabelsen i virksomheder kan optimeres ved at arbejde systematisk med organisationen og den samlede forsyningskæde. Læseren bliver i stand til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, organiseringen af virksomhedens ressourcer samt optimering af logistik, supply chain samarbejde og distributio
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
500,00 kr.
400,00 kr. ekskl. moms
+-
Denne opgavesamling knytter sig til 5. udgave af grundbogen Erhvervsøkonomi – videregående uddannelser, og den følger samme emneopdeling som grundbogen. Opgavesamlingen er beregnet til brug ved undervisningen i fagmodulet Erhvervsøkonomi på akademiuddannelserne. Opgavesamlingen kan sammen med grundbogen desuden anvendes på andre uddannelser, hvor der er behov for en grundlæggende indføring i erhvervsøkonomi.
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
225,00 kr.
180,00 kr. ekskl. moms
+-
Global Economics er en oversættelse af Globaløkonomi til marketing og service. Den er baseret på Makroøkonomi - i teori og praksis og Mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Bogen giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikr
Fås som
Bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
+-