Erhvervsakademi

Markedsføringsøkonom

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

48 materialer

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne (hjemmeside)
Hjemmesiden retter sig mod lærebogssystemet Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne. Du kan her finde eksempler, opgaver, figurer og vejledende løsninger til 4. og 5. udgave af bøgerne. Hjemmesiden understøtter undervisningen i erhvervsøkonomi, og kan bruges som en del af forberedelsen til undervisningen eller før eksamen.    På siden findes desuden excelark til eksempler, opgaver og vejledende løsninger, der er tilgængelige uden login.  Bogens hjemmeside

Fås som

  • Internet

Internet

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

100,00 kr.

80,00 kr. ekskl. moms

Globaløkonomi til marketing og service - opgaver
Denne opgavesamling knytter sig til lærebogen Globaløkonomi. Den matcher lærebogens stofområder og indeholder desuden helt aktuelle opgaver. Opgavesamlingen omfatter forskellige typer af opgaver fx beregningsopgaver og opgaver, der giver mulighed for at anvende forskellige begreber og teorier. Til underviserne findes der omfattende vejledende løsninger på Hans Reitzels Forlags underviserside. Til bogen hører desuden en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, opgaver og rettelser.

Fås som

  • Bog
  • i-bog
  • Internet

Bog

i-bog
Internet

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

175,00 kr.

140,00 kr. ekskl. moms

+-
Methods in Marketing and Service
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed. Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper. Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Erhvervsjura - for marketing og service
Erhvervsjura - for marketing og service er i 4. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Financial Management - for the Academy Profession Programme
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, opgaver og vejledende løsninger. This textbook in financial management provides a basic, up-to-date review of the financial issues faced by companies. It teaches students about models and methods to: analyse the basic financial situations faced by companies analyse companies manage company finances, including optimisation and budgeting analyse investments and financing options. The book is largely aimed at students who are studying on the marketing programmes, but it will also be of interest to others, including advanced-level financial management students. The book gives students a theoretical and practical basis from which to build up a holistic overview of key issues in financial management and decision-making processes. The book and its associated, but separate, collection of exercises can be used to support a range of types of learning, from structured courses to independent study. The data in the examples is available to download in Excel format from: hansreitzel.dk. Templates and solutions to some of the assignments are also available on the website.  

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog (Andet)
i-bog (Andet)

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling
ERHVERVSØKONOMI TIL AKADEMIUDDANNELSERNE – OPGAVESAMLING er specielt udarbejdet til undervisning i fagmodulet Erhvervsøkonomi på Akademiuddannelserne (AU), men kan også anvendes på andre uddannelser og kurser, hvor der indgår erhvervsøkonomi/virksomhedsøkonomi på et videregående niveau. Denne opgavesamling er tilpasset 5. udgave af lærebogssystemet med aktuelle opgaver, der matcher lærebogens nye stofområder, og er bl.a. udbygget med en række aktuelle eksamensopgaver fra de seneste år. Herudover er opgavesamlingen forsynet med en brugervenlig angivelse af opgavernes sværhedsgrad. På HANSREITZEL.DK er der mulighed for at downloade supplerende materiale, herunder opgaver og udvalgte løsningsforslag i Excel-regneark.  

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (5. udgave)

Bog (4. udgave)
i-bog (Andet)
i-bog (Andet)

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Financial Management - for the Academy Profession Programme- exercises
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, opgaver og vejledende løsninger. These assignments supplement the textbook Financial Management for the Academic Profession Programme. The assignments follow the same structure as the textbook, and provide students with theoretical and practical experience in the application of business economics models and methodology. The accompanying website at hansreitzel.dk features examples of solutions and templates for some of the assignments in each chapter. The material takes the form of Excel files, which students can download and use. The book contains a large number of assignments. Combined with the textbook and website, they facilitate a differentiated, dynamic and varied course of study that incorporates structured teaching, independent study and project work. Each chapter concludes with multiple-choice questions that test the students’ understanding of its core concepts.The assignments are assigned a star rating that reflects the degree of difficulty – one star for the easiest, three for the most difficult.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Globaløkonomi til marketing og service
Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationale samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-
Salg og salgspsykologi
Den moderne, målrettede lærebog om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: sælgerens personlige fremtræden, de forskellige kundetyper, salgsstrategi, præsentationsteknik, forhandling, salgsetik og -jura, værdiskabelse for kunden, oparbejdelse af kundeemner, salgsopfølgning, salgsledelse med mere. ”Salg og salgspsykologi” er primært skrevet til erhvervsakademierne, men alle, der arbejder med salg, vil få et inspirerende karriereskub med denne bog.  

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne
Se website på erhv-oekon-akademi.hansreitzel.dk ERHVERVSØKONOMI TIL AKADEMIUDDANNELSERNE er specielt udarbejdet til undervisning på Markedsføringsøkonomuddannelsen og er tilpasset den nye studieordning. Den kan også anvendes på fagmodulet Erhvervsøkonomi på Akademiuddannelserne (AU) og på andre uddannelser og kurser, hvor der indgår erhvervsøkonomi/virksomhedsøkonomi på et videregående niveau. Denne 5. udgave af lærebogssystemet er grundlæggende revideret og opdateret, således at eksemplerne inden for de forskellige emner er tidssvarende og aktuelle. Bogen giver brugeren et fagligt og metodisk grundlag for at kunne forstå, analysere og løse praksisnære problemstillinger inden for virksomhedsanalyse, økonomi- og ressourcestyring, budgettering, investering og finansiering. Bogen indeholder også en nyttig dansk-engelsk ordliste over regnskabsudtryk. Til lærebogen hører også ERHVERVSØKONOMI TIL AKADEMIUDDANNELSERNE – OPGAVESAMLING, som er forsynet med en brugervenlig angivelse af sværhedsgrad.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies