Erhvervsakademi

Markedsføringsøkonom

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

52 materialer

Supply chain management og marketing
Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden. Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de v

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (1. udgave)

Bog (1. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Global Economics
Global Economics er en oversættelse af Globaløkonomi til marketing og service. Den er baseret på Makroøkonomi - i teori og praksis og Mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Bogen giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikr

Fås som

  • Bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)

Pris pr. stk.

Udkommer 05. august

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 05. august

Moderne markedsføring - cases og opgaver
Moderne markedsføring - opgaver og cases knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Ov

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 05. august

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 05. august

Business Law - for Marketing and Service
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret,

Fås som

  • Bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Moderne markedsføring
Dette er en lærebog i markedsføring, som den foregår i en stadig mere digitaliseret verden, hvor de fleste borgere dagligt er online på computere eller på smartphones. I denne 3. udgave er opdateret med de nyeste tendenser samt udvidet med en ekstra del om internationalisering og et særskilt kapitel om servicevirksomheder. Der der desuden øget fokus på forretningsforståelsen med inddragelse af Business Model Cava

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (3. udgave)

Bog (2. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

550,00 kr.

440,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser
5. udgave af ERHVERVSØKONOMI - VIDEREGÅENDE UDDANNELSER giver læseren en grundlæggende beskrivelse af centrale erhvervsøkonomiske problemstillinger og beslutningsprocesser. I tilslutning hertil beskrives, hvorledes man kan anvende erhvervsøkonomiske løsningsmodeller og -metoder. I forhold til 4. udgave er bogen udvidet med to kapitler (kapitel 11 og 12) om årsrapporter og regnskabsanalyse, og der er indført en st

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (5. udgave)

Bog (4. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

525,00 kr.

420,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser - Opgaver
Denne opgavesamling knytter sig til 5. udgave af grundbogen Erhvervsøkonomi – videregående uddannelser, og den følger samme emneopdeling som grundbogen. Opgavesamlingen er beregnet til brug ved undervisningen i fagmodulet Erhvervsøkonomi på akademiuddannelserne. Opgavesamlingen kan sammen med grundbogen desuden anvendes på andre uddannelser, hvor der er behov for en grundlæggende indføring i erhvervsøkonomi.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (5. udgave)

Bog (4. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Erhvervsjura - for marketing og service
Erhvervsjura - for marketing og service er i 5. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (5. udgave)

Bog (4. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 15. juli

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 15. juli

Organisation, innovation og supply chain management
Organisation, innovation og supply chain management er en ny, praksisnær lærebog om afgørende dele af virksomhedens forretning. Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder deta

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 27. juni

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 27. juni

Præsentation og formidling
At kunne præsentere og fremføre sin sag er noget de fleste har brug for. Der findes ikke en facitliste, til hvordan man gennemfører den perfekte præsentation, men forfatterne forsøger at give inspiration til og anvisninger på, hvordan man bedst forbereder sig og træder op, når man skal præsentere et emne. Bogen omhandler, hvordan den studerende målrettet kan arbejde med sin egen gennemslagskraft ved hjælp af forberedelse og kendskab til sig selv

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies