Erhvervsakademi

Markedsføringsøkonom

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

51 materialer

Tværmedial markedskommunikation
Bogen kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. De sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, som relateres til markedsføring, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikat

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. januar

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. januar

Erhvervsjura - for marketing og service
Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer. Erhvervsjura - for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produk

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, ow

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-
Intercultural and Global Competencies
Intercultural Competencies is a comprehensive, user-friendly guide to successful interaction with people from differing cultural backgrounds, whether in Denmark or abroad. The book gives a historical perspective on culture and communication. It introduces the concept of cultural identity and presents the most important theories and work by Edward T. Hall, Geert Hofstede, Richard D. Lewis, Fon

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Organisation, Innovation and Supply Chain Management
Organisation, innovation, and supply chain management er en oversættelse af Organisation, innovation og supply chain management. Organisation, Innovation and Supply Chain Management is a practical textbook about optimising value creation in companies by working systematically on their organisation and the entire supply chain. Readers learn to make the most of business models, resources, logistics, supply chains a

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Metode
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at unde

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-
Business Law - for Marketing and Services
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret,

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Organisation, innovation og supply chain management
Organisation, innovation og supply chain management er en praksisorienteret lærebog, der giver læseren en forståelse for, hvordan værdiskabelsen i virksomheder kan optimeres ved at arbejde systematisk med organisationen og den samlede forsyningskæde. Læseren bliver i stand til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, organiseringen af virksomhedens ressourcer samt optimering af logistik, supply chain samarbejde og distributio

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser - Opgaver
Denne opgavesamling knytter sig til 5. udgave af grundbogen Erhvervsøkonomi – videregående uddannelser, og den følger samme emneopdeling som grundbogen. Opgavesamlingen er beregnet til brug ved undervisningen i fagmodulet Erhvervsøkonomi på akademiuddannelserne. Opgavesamlingen kan sammen med grundbogen desuden anvendes på andre uddannelser, hvor der er behov for en grundlæggende indføring i erhvervsøkonomi.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

+-
Global Economics
Global Economics er en oversættelse af Globaløkonomi til marketing og service. Den er baseret på Makroøkonomi - i teori og praksis og Mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Bogen giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikr

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-