Henrik Lindberg

Markedskommunikation - videregående uddannelser
"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..." Lars Kolind, kolindkuren.dk   Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring. Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne. I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om: • Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen • Kommunikationsstrategi og kreativ strategi • Interessenter, målgruppevalg og segmentering • Integreret markedskommunikation • Medievalg, mediestrategi og effektmålinger • Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere • Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, links og PowerPoint-præsentationer. Forfatterens hjemmeside finder du her.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

475,00 kr.

380,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies