Henrik Lindberg

Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-
Markedskommunikation - videregående uddannelser (i-bog)
"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..." Lars Kolind, kolindkuren.dk Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsførin

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

380,00 kr.

304,00 kr. ekskl. moms