Bøger af forfatter Henrik Lindberg - Køb hos Hans Reitzels Forlag
Spring til hovedindhold

Henrik Lindberg

Til studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation. Bogen fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation, uanset om det drejer sig om helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Den lægger bet

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

540,00 kr.

432,00 kr. ekskl. moms

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfat

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

480,00 kr.

384,00 kr. ekskl. moms