Ezio Pillon

Tværmedial markedskommunikation
Bogen kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. De sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, som relateres til markedsføring, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikat

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. januar

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. januar

Digital marketing og markedskommunikation
Digitaliseringen har en gennemgribende betydning for mennesker og den verden, vi lever i, og dermed også for marketing generelt og markedskommunikation specielt. Digital marketing og markedskommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing og giver læseren hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis. I de første tre kapitler beskr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Sociale medier
Sociale medier er en praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Læseren introduceres til centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier. Bogens forfattere, der henter deres erfaring fra praksis, undervisning og forskning, illustrerer forklaringsmodellerne med eksempler og cases.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation
’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

+-