Bøger af forfatter Nana Emilie Grew - Køb hos Hans Reitzels Forlag
Spring til hovedindhold

Nana Emilie Grew

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfat

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

480,00 kr.

384,00 kr. ekskl. moms

Digitaliseringen har en gennemgribende betydning for mennesker og den verden, vi lever i, og dermed også for marketing generelt og markedskommunikation specielt. Digital marketing og markedskommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing og giver læseren hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis. I de første tre kapitler beskr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

380,00 kr.

304,00 kr. ekskl. moms