Business Law - for Marketing and Services - Compliation for Cphbusiness (i-bog) af Bjarke Tinten m.fl.
Spring til hovedindhold
Forsideillustration til Business Law - for Marketing and Services - Compliation for Cphbusiness (i-bog)

Business Law - for Marketing and Services - Compliation for Cphbusiness (i-bog)

Dette er en særudgave af Business Law for Marketing and Service til Cphbusiness med udvalgte kapitler.

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Fås som
Enkeltbrugerlicens

Adgang1 brugere
Adgangsperiode3 års adgang
BetalingUdløber automatisk

I alt

150,00 kr.

120,00 kr. ekskl. moms

Erhvervsjura - opgave- og materialesamling

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • Bog
  • i-bog
Erhvervsjura for ejendomsmæglere (i-bog)

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog
Erhvervsjura - lovsamling

Pris pr. stk.

290,00 kr.

232,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • Bog
  • i-bog