Business Law - for Marketing and Services - Compliation for Cphbusiness (i-bog)
Dette er en særudgave af Business Law for Marketing and Service til Cphbusiness med udvalgte kapitler.
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
Revideret kapitel 8
Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:
Adgang | 1 brugere |
Adgangsperiode | 3 års adgang |
Betaling | Udløber automatisk |
150,00 kr.
120,00 kr. ekskl. moms
Samme serie
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Pris pr. stk.
225,00 kr.
180,00 kr. ekskl. moms
Fås som
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog