Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
Revideret kapitel 8
Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:
Samme serie
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Pris pr. stk.
225,00 kr.
180,00 kr. ekskl. moms
Fås som
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog