Afsætningsstrategi (i-bog) af Steen Olesen m.fl.
Spring til hovedindhold
Forsideillustration til Afsætningsstrategi (i-bog)

Afsætningsstrategi (i-bog)

Afsætningsstrategi giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer. Læseren får et overblik over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:

  1. Grundlæggende afsætningsbegreber
  2. Metode
  3. Styringsgrundlaget i virksomheden
  4. Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
  5. Virksomhedens interne forhold
  6. Produkters livsforløb - porteføljestyring
  7. Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
  8. Virksomhedens eksterne forhold
  9. Branche- og konkurrentanalyse
  10. Juridiske forhold - konkurrenceret
  11. Virksomhedens økonomiske situation
  12. Virksomhedens samlede forretningsplan

Til sidst i bogen gennemgås en større case om Kopenhagen Fur. Der er knyttet en elektronisk case- og opgavesamling til bogen – se afsætningsstrategi.hansreitzel.dk.

Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelsen i International handel og markedsføring.

Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

Fås som
Enkeltbrugerlicens

Adgang1 brugere
Adgangsperiode4 års adgang
BetalingUdløber automatisk

I alt

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms