Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation (i-bog) af Ezio Pillon m.fl.
Spring til hovedindhold
Forsideillustration til Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation (i-bog)

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation (i-bog)

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.

Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

 

   

Fås som
Enkeltbrugerlicens

Adgang1 brugere
Adgangsperiode4 års adgang
BetalingUdløber automatisk

I alt

180,00 kr.

144,00 kr. ekskl. moms