Strategisk salg (i-bog)

Strategisk salg er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere.

Bogen gennemgår:

  • de nyeste trends omkring salgsudvikling
  • sælgerens rolle
  • salgsstrategi
  • markedssegmentering
  • salgsorganisering og sammensætning af teams
  • key account management
  • salgsledelse
  • performancesamtalen
  • salg gennem netværk og sociale medier
  • relationssalg og projektsalg
  • forhandling
  • salgskultur
  • risikostyring i salget.

Strategisk salg er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser.

Bogen er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring.

Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

Strategisk salg (i-bog)

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Fakta

ISBN:
9788741271941
Udgave:
2
Udgivelsesdato:
19. januar 2018
Sider:
312
Redaktør:
Lasse Wolsgård

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies