Salg - Fagbøger om salg og økonomi fra Hans Reitzel
Spring til hovedindhold
Økonomi

Salg

Filtrering
Sorter efter

7 materialer

Salg af rådgivning og serviceydelser
Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg. Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbi

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

430,00 kr.

344,00 kr. ekskl. moms

Salg og salgspsykologi
Den moderne, målrettede lærebog om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: sælgerens personlige fremtræden, de forskellige kundetyper, salgsstrategi, præsentationsteknik, forhandling, salgsetik og -jura, værdiskabelse for kunden, oparbejdelse af kundeemner, salgsopfølgning, salgsledelse med mere.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

Salg og kommunikation
2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør. Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

445,00 kr.

356,00 kr. ekskl. moms

Forstå salg
FORSTÅ SALG er den første lærebog på dansk, der giver læseren et overblik over de mest anvendelige metoder til at opnå et salg. Bogens udgangspunkt er, at der ikke er én rigtig måde at sælge på. Det afgørende er derimod at finde den metode, der i situationen er rigtig for sælgeren, for virksomheden og for den konkrete kunde. Bogen introducerer til en række salgsmetoder og tilgange: • Klassiske

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

530,00 kr.

424,00 kr. ekskl. moms

Strategisk salg
STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere. Bogen gennemgår: de nyeste trends omkring salgsudvikling sælgerens rolle salgsstrategi markedssegmentering salgsorganiseri

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

430,00 kr.

344,00 kr. ekskl. moms

Salg og salgsledelse
Salg og salgsledelse er en praksisorienteret lærebog, hvor teorien relateres til sælgerens hverdag. I denne gennemreviderede og omstrukturerede 3. udgave er både de praktiske eksempler og cases samt de teoretiske afsnit udbygget og styrket. Bogen er opdelt i tre dele, der fokuserer på markedsforhold, salget og salgsledelse. Første del beskriver sælgerens vilkår, salgsstrategi og markedsresear

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

480,00 kr.

384,00 kr. ekskl. moms

Regnskab og regnskabsanalyse
Regnskab og regnskabsanalyse giver en grundlæggende og uddybende beskrivelse af en virksomheds årsrapport samt ikke-finansielle rapporter. Lærebogen giver endvidere en detaljeret beskrivelse af, hvordan en analyse og vurdering af en virksomheds finansielle og ikke-finansielle informationer kan tilrettelægges og gennemføres. Lærebogen kan dermed anvendes på uddannelser, hvor der er behov for at opnå en grundlæggen

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

245,00 kr.

196,00 kr. ekskl. moms