Universitet

Kommunikation

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

11 materialer

Kreativ etik
Bogen handler om etik og design og beskriver, hvordan etik er en integreret del af ethvert design. Med design kan vi løse problemer, opfylde behov og ændre vores omgivelser, hvor vi med etikken spørger, om det nu også er det rigtige at gøre og ikke mindst den rigtige måde at gøre det på. Kreativ etik – etisk design og designeretik er en bog, der etablerer et styrket grundlag til at vurdere fo

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

220,00 kr.

176,00 kr. ekskl. moms

+-
Biblioteksdidaktik
Biblioteksdidaktik gennemgår biblioteksfaglige genstandsfelter og teori om bibliotekets udvikling samt biblioteksdidaktik – både inden for digital dannelse og kulturel dannelse. Til hvert af bogens kapitler hører en række studieøvelser, der fra et meta-perspektiv sætter fokus på og træner læseren i biblioteksdidaktiske greb inden for den formidlende, den faciliterende og den vejledende tilgang til biblioteksdid

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Kommunikationsteori
Den kommunikative arena er betragtelig – grænsende til det uoverskuelige! Kommunikation er et omfattende og indholdsrigt begreb, og litteraturstudier illustrerer mangfoldigheden, men også, at der ikke eksisterer nogen altomfattende supermodel, der alene kan indfange området. Kommunikationsteori – en grundbog giver en første indføring til et kolossalt stort og meget vanskeligt afgrænseligt område. Denne grundbog

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

560,00 kr.

448,00 kr. ekskl. moms

+-
Medialisering
Medialisering har vundet frem som et centralt begreb til forståelse af mediernes samspil med kultur og samfund. På samme måde som ’globalisering’ og ’individualisering’ er vigtige begreber til at forstå moderne samfund, er ’medialisering’ blevet en begrebsmæssig ramme til at forstå, hvordan både massemedier og digitale netværksmedier er blevet en integreret del af kulturelle praksisser og samfundsinstitutioners virke.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

305,00 kr.

244,00 kr. ekskl. moms

+-
Dybdegående interviewfortolkning
Dybdegående fortolkning af interviews er yderst sparsomt behandlet i litteraturen om kvalitativ metode. Det gælder især, når man kigger på, hvordan man i praksis tolker dybdegående. Bogens formål er at bidrage til at dække dette hul i litteraturen, og det sker med fokus på tre problemstillinger: Hvad er en dybdegående tolkningsmetode, og hvordan tager den sig ud i praksis?

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Hvad tiden er fuld af, flyder munden over med (i-bog)
”Han fik det glatte lagen”, og ”man skal ikke gå langs åen efter vand”. Amalie fra Paradise Hotel gør det meget. Journalister og politikere gør det en del, og selv den ikke helt unge generation gør det indimellem. Vi ændrer konstant en lille smule på de faste vendinger. Nogle mere bevidst end andre. Denne bog viser, hvordan vi hele tiden sikrer, at ordsprog og talemåder passer til den tid, vi s

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

180,00 kr.

144,00 kr. ekskl. moms

Qualitative methods for Consumer Research
What is this book about? Qualitative Methods for Consumer Research presents a range of essential topics for validly and reliably using qualitative methods, with a focus on consumer research. Consumer research should not be understood in a narrow marketing context, but more broadly to include time consumption, societal questions, and potential consumers (e.g. within produc

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

355,00 kr.

284,00 kr. ekskl. moms

+-
Godt sprog i organisationer
Gennem de seneste årtier har kommunikationsmedarbejdere og sprogkonsulenter gjort en stor indsats for at forbedre sprog og tekster i en lang række organisationer. Alligevel har de færreste organisationer fået sat sprogarbejdet i system, og der findes stadig masser af eksempler på uheldige tekster der undergraver organisationernes troværdighed, får salget til at dale og kunderne til at ringe. I denne bog får du masser af tips og tri

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Fra metateori til kommunikation
Kommunikationsvidenskabelige studier kan med fordel trække på sociologiske og metateoretiske perspektiver. Sådan lyder budskabet med bogen her! I bogen præsenteres læseren for forskellige teoretiske tilgange og begreber, der hver især er frugtbare, når man skal analysere forskellige kommunikative problemstillinger. De teoretiske tilgange viser, hvor forskelligt analyser kan gribes an, og at refl

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

325,00 kr.

260,00 kr. ekskl. moms

+-
Kultur- og kommunikationsteori
Kultur og kommunikation er grundlæggende sociale fænomener – uden dem ville vi ikke kunne forstå vores samfund, vi ville ikke kunne handle i det, og det er tvivlsomt, om vi overhovedet ville have et samfund at handle i og reflektere over. Kultur- og kommunikationsteorier sigter mod at forklare, hvad kultur og kommunikation er, hvordan de muliggør handlen i det sociale rum, og hvordan de er med til at skabe dette rum. Bogen give

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

303,00 kr.

242,40 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies