Universitet

Kommunikation

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

12 materialer

Sportsmanagement
Sportsmanagement er en nødvendighed i såvel den strategiske ledelse som i driften og kommercialiseringsprocessen i sportsbranchen. Hvad enten fokus er på udvikling af idrætsforeninger med et stort frivillighedsaspekt eller af professionelle sportsklubber i en meget kommerciel kontekst, så er erkendelse ofte et godt skridt at tage i retningen mod en ny og bedre virkelighed. Her kan en solid sportsmanagementværktøjskasse gøre en fors

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 10. august

Pris pr. stk.

550,00 kr.

440,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 10. august

+-
Retorisk improvisation
Improvisation er et overset begreb i retorisk teori. Der er derfor også mange misforståelser og skrækscenarier, hvad angår at improvisere i mundtlig retorik og tale. Retorisk improvisation er en praktisk indføring i improvisation i mundtlig retorik. Bogen tilbyder en enkel og overskuelig teknik, som hjælper dig med at tilegne dig og træne improvisation i en mundtlig kommunikationssituation. D

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. august

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. august

+-
Klassisk og moderne medieteori
Klassisk og moderne medieteori er den første samlede danske fremstilling af medieteoriens centrale retninger, skoler og paradigmer. Behovet for en dansksproget grundbog om medieteori er blevet udtalt i takt med medie- og kommunikationsvidenskabens vækst i Danmark siden 1980’erne og interessen for mediernes rolle i tilstødende videnskaber. Medier udgør en central del af den moderne tilværelse

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

650,00 kr.

520,00 kr. ekskl. moms

+-
Differance
“Differancen er det ’frembringende’ moment ved forskellene, de konstituerede forskelles, det konstituerede sprogs, det fuldt færdige sprogsystems ’historie’ … Ja, der er meget gammelt i det, jeg har sagt. Det hele er sikkert gammelt. Det er Heraklit, jeg har refereret til i sidste instans.” Sådan falder ordene i et par af de svar, som Jacques Derrida (f. 1930) giver under debatten i Fransk filosofisk Se

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

100,00 kr.

80,00 kr. ekskl. moms

+-
Kreativ etik
Bogen handler om etik og design og beskriver, hvordan etik er en integreret del af ethvert design. Med design kan vi løse problemer, opfylde behov og ændre vores omgivelser, hvor vi med etikken spørger, om det nu også er det rigtige at gøre og ikke mindst den rigtige måde at gøre det på. Kreativ etik – etisk design og designeretik er en bog, der etablerer et styrket grundlag til at vurdere fo

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

220,00 kr.

176,00 kr. ekskl. moms

+-
Biblioteksdidaktik
Biblioteksdidaktik gennemgår biblioteksfaglige genstandsfelter og teori om bibliotekets udvikling samt biblioteksdidaktik – både inden for digital dannelse og kulturel dannelse. Til hvert af bogens kapitler hører en række studieøvelser, der fra et meta-perspektiv sætter fokus på og træner læseren i biblioteksdidaktiske greb inden for den formidlende, den faciliterende og den vejledende tilgang til biblioteksdid

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Kommunikationsteori
Den kommunikative arena er betragtelig – grænsende til det uoverskuelige! Kommunikation er et omfattende og indholdsrigt begreb, og litteraturstudier illustrerer mangfoldigheden, men også, at der ikke eksisterer nogen altomfattende supermodel, der alene kan indfange området. Kommunikationsteori – en grundbog giver en første indføring til et kolossalt stort og meget vanskeligt afgrænseligt område. Denne grundbog

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

560,00 kr.

448,00 kr. ekskl. moms

+-
Medialisering
Medialisering har vundet frem som et centralt begreb til forståelse af mediernes samspil med kultur og samfund. På samme måde som ’globalisering’ og ’individualisering’ er vigtige begreber til at forstå moderne samfund, er ’medialisering’ blevet en begrebsmæssig ramme til at forstå, hvordan både massemedier og digitale netværksmedier er blevet en integreret del af kulturelle praksisser og samfundsinstitutioners virke.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

305,00 kr.

244,00 kr. ekskl. moms

+-
Hvad tiden er fuld af, flyder munden over med
”Han fik det glatte lagen”, og ”man skal ikke gå langs åen efter vand”. Amalie fra Paradise Hotel gør det meget. Journalister og politikere gør det en del, og selv den ikke helt unge generation gør det indimellem. Vi ændrer konstant en lille smule på de faste vendinger. Nogle mere bevidst end andre. Denne bog viser, hvordan vi hele tiden sikrer, at ordsprog og talemåder passer til den tid, vi s

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

230,00 kr.

184,00 kr. ekskl. moms

+-
Qualitative methods for Consumer Research
What is this book about? Qualitative Methods for Consumer Research presents a range of essential topics for validly and reliably using qualitative methods, with a focus on consumer research. Consumer research should not be understood in a narrow marketing context, but more broadly to include time consumption, societal questions, and potential consumers (e.g. within produc

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

355,00 kr.

284,00 kr. ekskl. moms

+-