Erhvervsakademi

Serviceøkonom

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

32 materialer

Global Economics
Global Economics er en oversættelse af Globaløkonomi til marketing og service. Den er baseret på Makroøkonomi - i teori og praksis og Mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Bogen giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikr

Fås som

  • Bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)

Pris pr. stk.

Udkommer 05. august

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 05. august

Moderne markedsføring - cases og opgaver
Moderne markedsføring - opgaver og cases knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Ov

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 05. august

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 05. august

Business Law - for Marketing and Service
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret,

Fås som

  • Bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Moderne markedsføring
Dette er en lærebog i markedsføring, som den foregår i en stadig mere digitaliseret verden, hvor de fleste borgere dagligt er online på computere eller på smartphones. I denne 3. udgave er opdateret med de nyeste tendenser samt udvidet med en ekstra del om internationalisering og et særskilt kapitel om servicevirksomheder. Der der desuden øget fokus på forretningsforståelsen med inddragelse af Business Model Cava

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (3. udgave)

Bog (2. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

550,00 kr.

440,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Erhvervsjura - for marketing og service
Erhvervsjura - for marketing og service er i 5. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (5. udgave)

Bog (4. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 15. juli

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 15. juli

Med andre øjne - om service, design og servicedesign
Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere. Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 11. juni

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 11. juni

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne (hjemmeside)
Hjemmesiden retter sig mod lærebogssystemet Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne. Du kan her finde eksempler, opgaver, figurer og vejledende løsninger til 4. og 5. udgave af bøgerne. Hjemmesiden understøtter undervisningen i erhvervsøkonomi, og kan bruges som en del af forberedelsen til undervisningen eller før eksamen. På siden findes desuden excelark til eksempler, opga

Fås som

  • Internet

Internet

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

100,00 kr.

80,00 kr. ekskl. moms

Business Communication
Business Communication - in the service industry is a practical textbook about professional communication in service organisations. Each chapter contains special features designed to meet the needs of students and lecturers. These are learning objectives, chapter key takeaways, practice, reflection questions, professionals’ viewpoints, recommended literature lists and original cross-cultural case studies that wou

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Globaløkonomi til marketing og service - opgaver
Denne opgavesamling knytter sig til lærebogen Globaløkonomi. Den matcher lærebogens stofområder og indeholder desuden helt aktuelle opgaver. Opgavesamlingen omfatter forskellige typer af opgaver fx beregningsopgaver og opgaver, der giver mulighed for at anvende forskellige begreber og teorier. Til underviserne findes der omfattende vejledende løsninger på Hans Reitzels Forlags underviserside.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

175,00 kr.

140,00 kr. ekskl. moms

+-
Methods in Marketing and Service
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metod

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies