Serviceøkonomi - Bøger til studerende på erhvervsakademier
Spring til hovedindhold
Erhvervsakademi

Service- og oplevelsesøkonom

Her finder du bøger og i-bøger fra Hans Reitzels Forlag til service- og oplevelsesøkonomuddannelsen. Du finder bl.a. bøger, som dækker de store områder som fx forretningsforståelse, turisme, forretningsudvikling og meget andet.   
Filtrering
Sorter efter

34 materialer

Denne opgavesamling knytter sig til lærebogen Globaløkonomi. Den matcher lærebogens stofområder og indeholder desuden helt aktuelle opgaver. Opgavesamlingen omfatter forskellige typer af opgaver fx beregningsopgaver og opgaver. Opgaverne medvirker til at give de studerende et teoretisk og praktisk grundlag for anvendelsen af samfundsøkonomiske teorier og modeller. I tilknytn

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offen

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller. Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

Denne lovsamling er lavet som supplement til lærebøgerne om erhvervsjura og dækker det erhvervsretlige område bredt. Lærebogen og lovsamlingen dækker pensum på bl.a. finansøkonom, markedsføringsøkonom og andre KVU-uddannelser samt akademiuddannelsen i finansiel rådgivning. Den er også oplagt på indledende erhvervsretlige kurser på bl.a. HA, HD og lignende uddannelser.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

290,00 kr.

232,00 kr. ekskl. moms

Dette er en særudgave af Erhvervsjura - for marketing og service 10. udg. til Cphbusiness med udvalgte kapitler. Erhvervsjura - for marketing og service sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Fås som

  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

Endelig en statistikgrundbog, der hverken er kedelig eller svær at komme igennem. Med stor sandsynlighed dækker pensum for grundlæggende statistik på de fleste videregående uddannelser og er særligt skrevet til merkantile erhvervsakademiuddannelser. Med stor sandsynlighed fokuserer på statistikkens formål og anvendelse – både på studiet og i hverdagen. Du får gode eksempl

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Bogen beskriver og analyserer turisme som industri og som et felt. Et felt hvor mange forskellige forhold indgår, hvor udfordringerne og mulighederne skal forstås og håndteres, og hvor kompleksitet og modsætninger er store. Bogen diskuterer centrale forhold i turismeindustrien og gennemgår, hvad turisme er i sin brede og dybde, og hvordan du kan forstå de essentielle diskussioner og begreber i turismens komplekse

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail). Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempl

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

455,00 kr.

364,00 kr. ekskl. moms

Bogen er specielt udarbejdet til undervisning i fagmodulet erhvervsøkonomi på markedsføringsøkonomuddannelsen. Den kan også anvendes på andre videregående uddannelser og kurser, hvor der indgår erhvervsøkonomi. Denne opgavesamling er tilpasset 7. udgave af lærebogssystemet. På hansreitzel.dk er der mulighed for at downloade supplerende materiale til bogen, herunder Excel-baserede løsningsskabel

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

235,00 kr.

188,00 kr. ekskl. moms

En opdateret lærebog i erhvervsøkonomi til dig, der læser til markedsføringsøkonom eller handelsøkonom, som vil give dig et teoretisk og praktisk grundlag for at opnå en helhedsopfattelse af centrale virksomhedsøkonomiske problemstillinger og beslutningsprocesser. Du vil blive rustet til at forstå, analysere og løse praksisnære problemstillinger inden for erhvervsøkonomi. Denne 7. udgave er opdateret med hensyn

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

530,00 kr.

424,00 kr. ekskl. moms