Fås som

Retorik (i-bog)

Retorik - at lære mundtlig formidling er en grundbog i retorik, der giver læreren og den lærerstuderende indsigt i retorikken og redskaber til at undervise elever i retoriske formidlingsformer. Bogen belyser, hvordan man forbereder og fremfører forskellige typer mundtlig formidling. Desuden gennemgåes stemmeorganerne og stemmens fejlfunktioner.
En del af serien Seminarieserien
Retorik (i-bog)

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Samme serie

Fakta

Medier og medieundervisning

Medier og medieundervisning

Pris pr. stk.Ikke på lager

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • Bog
  • i-bog
Sådan lærer børn at læse og skrive

Sådan lærer børn at læse og skrive

Pris pr. stk.

315,00 kr.

252,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Kommunikationskritisk kompetence

Kommunikationskritisk kompetence

Pris pr. stk.

285,00 kr.

228,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
  • i-bog
Genreskrivning i skolen

Genreskrivning i skolen

Pris pr. stk.

260,00 kr.

208,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
  • i-bog
Faglig læsning

Faglig læsning

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
  • i-bog
Børn udvikler deres sprog

Børn udvikler deres sprog

Pris pr. stk.Ikke på lager

360,00 kr.

288,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • Bog
Bacheloropgaven - en guide til lærerstuderende (i-bog)

Bacheloropgaven - en guide til lærerstuderende (i-bog)

Pris pr. stk.

140,00 kr.

112,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog
Ny litteraturdidaktik (i-bog)

Ny litteraturdidaktik (i-bog)

Pris pr. stk.

182,00 kr.

145,60 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog
Forsøg med læsning (i-bog)

Forsøg med læsning (i-bog)

Pris pr. stk.

140,00 kr.

112,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog
Grundbog i sprog (i-bog)

Grundbog i sprog (i-bog)

Pris pr. stk.

206,50 kr.

165,20 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog
Kompetencer i dansk (i-bog)

Kompetencer i dansk (i-bog)

Pris pr. stk.

182,00 kr.

145,60 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog

ANMELDELSER

Den er enkel, ligefrem, ukompliceret klar i sin tale, og man fornemmer at den bygger på forfatterens egne erfaringer. Den opleves som konstant relevant og væsentligst: de enkelte afsnit følges op af relevante opgaver, der klargør problematikken, og fører og udfordrer læseren/udøveren/underviseren videre i forløbet.
Bag et beskedent, nærmest selvudslettende omslag gemmer sig en stærk formidling af et område, der måske burde have større opmærksomhed rettet mod sig. En oplagt bog til alle nuværende og kommende undervisere.
Erik Boas Pedersen
Lektørudtalelser08. september 2003