Introduktion til markedsføring på sociale medier (i-bog) af Kenneth Dosanjh m.fl.
Spring til hovedindhold
Forsideillustration til Introduktion til markedsføring på sociale medier (i-bog)

Introduktion til markedsføring på sociale medier (i-bog)

Facebook og LinkedIn

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

  • de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
  • kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
  • markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
  • principperne for influencer-markedsføring
  • metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
  • konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Fås som
Enkeltbrugerlicens

Adgang1 brugere
Adgangsperiode4 års adgang
BetalingUdløber automatisk

I alt

220,00 kr.

176,00 kr. ekskl. moms