Innovationsprocessen og vejen til markedet (i-bog) af Helle Aarøe Nissen
Spring til hovedindhold
Forsideillustration til Innovationsprocessen og vejen til markedet (i-bog)

Innovationsprocessen og vejen til markedet (i-bog)

Helle Aarøe Nissen udfolder begrebet innovation. Hun introducerer til innovationsprocessens elementer og den komplekse vej til markedet. Med udgangspunkt i en holistisk tilgang til innovationsprocessen integreres et markedsperspektiv med udviklingen af innovationer. Bogen har fokus på innovationsledelse, samarbejde i innovationsteams, identificering af kundegrupper, positionering af innovationer og udfoldelse af, hvad kommercialisering indeholder.

Bogen henvender sig både til studerende i innovation og markedsudvikling på videregående uddannelser og til praktikere, som arbejder med innovation i virksomheder og andre organisationer.

Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang. 

Fås som
Enkeltbrugerlicens

Adgang1 brugere
Adgangsperiode4 års adgang
BetalingUdløber automatisk

I alt

160,00 kr.

128,00 kr. ekskl. moms