Feedback og konflikthåndtering

Feedback og konflikthåndtering

Systemisk anerkendende dialog i teori og praksis

Beskrivelse

Fakta

I en verden, hvor øgede indre og ydre krav går naturligt hånd i hånd med en lind strøm af forandringer og evige organisatoriske omstillinger og tilpasninger, har vi mere end nogen sinde tidligere i vores sameksistens brug for at kommunikere bedre og mere præcist for at lykkes med vores opgaver. Det gælder uanset om vi taler om jordens fremtid, organisationens korte og langsigtede mål eller det lille teams evne til at trives i det indbyrdes samarbejde.

Feedback og konflikthåndtering er en bog som samtaleteknisk og teoretisk tager fat på et tema, der i stigende grad presser sig på som et udviklingstema i mange organisationer og ledelsesteam. Presset i organisationerne og hos medarbejderne er blevet et vilkår; vi skal nå mere, gøre det hurtigere, gerne for mindre ofte i ukendt farvand og tilmed usikre omskiftelige markeder.

Bogen henvender til kurser og efteruddannelsesforløb, hvor ledelse med feedback udgør en væsentlig del af indholdet. Den kan også læses af praktikere, som gerne vil blive klogere på deres egen ledelse.