Spring til hovedindhold

Markedsføring og salg

Vores salgs- og markedsføringsteam har en lang række værktøjer i kassen, som vi i samarbejde med dig og din forlagsredaktør kan hive frem. Vi udvælger altid dem, som passer bedst til din udgivelse og dens marked.

Et væsentligt element i markedsføringen er de relationer, vi har til undervisere, uddannelsesinstitutioner og studerende, fx gennem tilbud om frieksemplarer til udvalgte nøglepersoner og undervisere.

Andre værktøjer er fx nyhedsbreve, pressearbejde, sociale medier, SEO, annoncering online og på print samt forfatterevents. Desuden står vores salgsafdeling for indsalg til bl.a. boghandlere og biblioteker.

Ofte er det en fordel, at du indleder dialogen med markedsføringsteamet længe før din udgivelse ligger klar til salg. Det giver os mulighed for at tilrettelægge de forskellige aktiviteter i god tid inden udgivelse. Samtidig vil vi gerne inddrage dig og dit kendskab til dit fagområde i planlægningen, ligesom vi gerne vil klæde dig på til at blive den bedste ambassadør for din udgivelse.

 

Du kan her læse mere om, hvorfor du skal udgive hos os. Derudover kan du læse om, hvordan vi kan hjælpe dig fra idé til udgivelse.

Julie Johansen Stidsholt er marketing manager hos Hans Reitzels Forlag og Munksgaard
Kontakt

Marketing Manager

Julie Johansen Stidsholt

Tlf: 3375 5522

Mail: JJS@gyldendal.dk

Peter Kreiner Hemmingsen
Kontakt

Marketingkoordinator

Peter Kreiner Hemmingsen

Tlf: 3375 5793

Mail: PKH@gyldendal.dk

Camilla Vangsgaard
Kontakt

Markedskonsulent

Camilla Vangsgaard

Tlf: 6139 3320

Mail: CV@gyldendal.dk

Jette Larsen
Kontakt

Brand Team Manager

Jette Anne Larsen

Tlf: 3375 5531

Mail: GAJAL@gyldendal.dk

Sociale medier for forfattere

Når du som forfatter skal i gang med en ny bog, er det en god idé at tænke sociale medier med ind i hele processen både før, under og efter du skriver din bog.

Hør Astrid Haug, der er ekspert i sociale medier og digital transformation, fortælle om sit vigtigste råd til brug af sociale medier for forfattere.