Markedsføring og salg

Vores markedsføringsafdeling har en lang række værktøjer i kassen. I samarbejde med din redaktør og meget gerne også med dig, udvælger vi dem, der passer bedst til din udgivelse og dens marked.

Et væsentligt element i markedsføringen er de relationer, vi har til undervisere, uddannelsesinstitutioner og studerende, fx gennem tilbud om frieksemplarer til udvalgte nøglepersoner.

Andre værktøjer er fx nyhedsbreve, pressearbejde, sociale medier, SEO, annoncering online og på print samt forfatterevents. Desuden står vores salgsafdeling for indsalg til bl.a. boghandlere og biblioteker.

Ofte er det en fordel, at du indleder dialogen med markedsføringsafdelingen længe før din udgivelse ligger klar til salg. Det giver os mulighed for bedre at tilrettelægge de forskellige aktiviteter. Samtidig vil vi gerne inddrage dig og dit kendskab til dit fagområde i planlægningen, ligesom vi gerne vil klæde dig på til at blive den bedste ambassadør for din udgivelse.

 

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies