Steen Thorborg

Steen Thorborg er cand.phil. med massekommunikation som speciale og har gennem årene arbejdet med salg og markedsføring – såvel teoretisk
som praktisk. Han har i en årrække været medlem af opgavekommissionen for faget personligt salg (merkonomuddannelsen) og er i dag
medlem af censorkorpset for KVU- og akademiuddannelserne. På den praktiske side har Steen Thorborg bl.a. været ejendomsmægler i Spanien og har været regionschef for et herværende forsikringsmæglerfirma.

Salg og salgsledelse
Salg og salgsledelse er en praksisorienteret lærebog, hvor teorien relateres til sælgerens hverdag. I denne gennemreviderede og omstrukturerede 3. udgave er både de praktiske eksempler og cases samt de teoretiske afsnit udbygget og styrket. Bogen er opdelt i tre dele, der fokuserer på markedsforhold, salget og salgsledelse. Første del beskriver sælgerens vilkår, salgsstrategi og markedsresear

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-
Kommunikation - teori og praksis
Kommunikation – teori og praksis er en ny lærebog, der giver læseren redskaber til at arbejde professionelt med virksomhedens kommunikationsopgaver. Bogen indeholder bl.a.: kommunikationspsykologi kommunikationsmodeller værktøjer til mundtlig og skriftlig kommunikation kropssprog, præsentations

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Projektstyring
Projektstyring. Projektledelse i praksis giver et overblik over de mange aspekter og problemstillinger, der knytter sig til at arbejde med projekter. Bogens fokus retter sig primært mod diverse udviklingsprojekter, fx organisationsudvikling og forandringsprocesser, og bogen er derfor velegnet som håndbog i forbindelse med de projekter, der arbejdes med i servicesektoren, både i privat og offe

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

285,00 kr.

228,00 kr. ekskl. moms

+-
Forandringsledelse
Bogen har fokus på at analysere og lede forandrings- og udviklingsprocesser i din organisation. Forfatteren giver dig redskaber til at håndtere udfordringer i forbindelse med forandringer som fusioner, økonomiske stramninger og konkurrence fra et globalt marked. Bogens målgruppe er studerende på akademiuddannelsen i ledelse samt andre uddannelser, hvor forandringsledelse indgår som en væsentlig del af pensum.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies