Salg og salgsledelse er en praksisorienteret lærebog, hvor teorien relateres til sælgerens hverdag. I denne gennemreviderede og omstrukturerede 3. udgave er både de praktiske eksempler og cases samt de teoretiske afsnit udbygget og styrket. Bogen er opdelt i tre dele, der fokuserer på markedsforhold, salget og salgsledelse. Første del beskriver sælgerens vilkår, salgsstrategi og markedsresear
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
480,00 kr.
384,00 kr. ekskl. moms
Kommunikation – teori og praksis er en ny lærebog, der giver læseren redskaber til at arbejde professionelt med virksomhedens kommunikationsopgaver. Bogen indeholder bl.a.: kommunikationspsykologi kommunikationsmodeller værktøjer til mundtlig og skriftlig kommunikation kropssprog, præsentations
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
380,00 kr.
304,00 kr. ekskl. moms
Bogen har fokus på at analysere og lede forandrings- og udviklingsprocesser i din organisation. Forfatteren giver dig redskaber til at håndtere udfordringer i forbindelse med forandringer som fusioner, økonomiske stramninger og konkurrence fra et globalt marked. Bogens målgruppe er studerende på akademiuddannelsen i ledelse samt andre uddannelser, hvor forandringsledelse indgår som en væsentlig del af pensum.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
250,00 kr.
200,00 kr. ekskl. moms
Projektstyring. Projektledelse i praksis giver et overblik over de mange aspekter og problemstillinger, der knytter sig til at arbejde med projekter. Bogens fokus retter sig primært mod diverse udviklingsprojekter, fx organisationsudvikling og forandringsprocesser, og bogen er derfor velegnet som håndbog i forbindelse med de projekter, der arbejdes med i servicesektoren, både i privat og offe
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
305,00 kr.
244,00 kr. ekskl. moms