Søren Hilligsøe

Strategisk salg
STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere. Bogen gennemgår: • de nyeste trends omkring salgsudvikling • sælgerens rolle • salgsstrategi • markedssegmentering • salgsorganisering og sammensætning af teams • key account management • salgsledelse • performancesamtalen •

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Why doesn't he use a spoon?
Why doesn’t he use a spoon? is a guide on how to negotiate successfully in international business in the 21st century. Books on commercial negotiation are often written by academics keen to promulgate the results of their latest research or by business people who want to recount their ‘war stories’ from the negotiation battlefield. The authors of this book have taken research that is relevant

Fås som

  • Bog
  • i-bog
  • e-bog (pdf-format)

Bog

e-bog (pdf-format)
i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Forhandling og kommunikation
Lærebogen er en simpel og letlæselig guide til forhandlingens præmisser. Den er bygget op over generelle forhandlingsprincipper og afsluttes med øvelser, der tager udgangspunkt i de enkelte afsnit. Bogen indeholder en gennemgang af Harvard-metoden, forhandlingsstile, en grundig gennemgang af forhandlingens faser og elementer samt en introduktion til kommunikation i forhold til forhandling, fx n

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies