Bøger af forfatter Søren Bechmann - Køb hos Hans Reitzels Forlag
Spring til hovedindhold
Søren Bechmann

Søren Bechmann

Søren Bechmann er konsulent, foredragsholder, blogger og forfatter. Service er marketing er hans fjerde bog. Han har tidligere bl.a. skrevet bogen Servicedesign, der udkom i 2010. Søren har i 25 år været kommunikationsrådgiver i reklamebranchen og blandt andet direktør partner i et af Danmarks største reklamebureauer.

Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere. Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

530,00 kr.

424,00 kr. ekskl. moms

I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurr

Fås som

  • Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

430,00 kr.

344,00 kr. ekskl. moms