Mange steder i danske organisationer er der behov for at arbejde mere praksisnært med videndeling og opkvalificere den videndeling, der allerede foregår i dagligdagen, så det bliver meget mere værdiskabende. Undersøgelser viser at vidensnetværk naturligt nedbryder siloer, mentale barrierer, giver større helhedsforståelse for forretningen og understøtter at best practice spreder sig. Men succe
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
195,00 kr.
156,00 kr. ekskl. moms
Mange steder i danske organisationer er der behov for at arbejde mere praksisnært med videndeling og opkvalificere den videndeling, der allerede foregår i dagligdagen, så det bliver meget mere værdiskabende. Undersøgelser viser at vidensnetværk naturligt nedbryder siloer, mentale barrierer, giver større helhedsforståelse for forretningen og understøtter at best practice spreder sig. Men succe
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
195,00 kr.
156,00 kr. ekskl. moms
Feedback på arbejdspladser er vigtig. Men feedback er også et populært begreb mange taler med om uden dog at vide sig helt sikker på hvad det er. Formålet med denne bog er at bidrage til en bedre forståelse af hvad feedback er, hvordan det fungerer og dermed hvordan arbejdspladser bedst muligt bør understøtte feedback. Med udgangspunkt i forskningen identificeres centrale udfordringer ved feedback, bl.a. hvorfor
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
270,00 kr.
216,00 kr. ekskl. moms
Videndeling er vigtig og skal på arbejdspladsen understøttes bedst muligt. Men videndeling er også lidt af et hurra-ord og dermed et område fyldt med historier og flosker, der udråber videndeling som den eneste sikre vej til succes. Videndeling er således omgærdet af en vis usikkerhed. Formålet med denne antologi er derfor at skabe større sikkerhed om videndeling og især om, hvad videndeling er, hvordan videndeli
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
350,00 kr.
280,00 kr. ekskl. moms
Kreativitet kan vi aldrig få nok af. Vi skal hele tiden være kreative, ikke mindst på arbejdspladsen, for det kreative er langt bedre end det som allerede findes. Det kreative kan nemlig være en god forretning. En af de måder organisationer forsøger at stimulere kreativitet på er gennem indretning og dimensionering af arbejdspladsens fysiske rum. Med udgangspunkt i en analyse og diskussion af, hvad kreativitet er, og hvordan kreati
Fås som
Det enkelte menneske kan ikke selv vide alt! Derfor er det nødvendigt både at få del i andres viden, ligesom det også er nødvendigt at dele ud af sin egen viden. På arbejdspladsen er videndeling en forudsætning for det succesfulde samarbejde, samt en fordel for både den enkelte og for organisationen. Videndeling er dog ikke kun ensbetydende med fordele, men medfører også en lang række udfordringer. Bogen giver et grundigt indblik i
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
270,00 kr.
216,00 kr. ekskl. moms