Bogen giver læseren et koncept til at sikre, at de rigtige spørgsmål både stilles inden analysen igangsættes og undervejs i analyseprocessen. Forfatterne giver de metodiske værktøjer til, at hele analyseprocessen bliver en bevidst handling af til- og fravalg, fra problemet konkretiseres som det analytiske udgangspunkt for teori og dataindsamling til analysens konklusioner og forslag til ledelsesanbefalinger foreligger. Derved giver
Fås som
Bog (2. udgave)
Bog (1. udgave)
i-bog (VG-Typo3)
i-bog (Andet)
Pris pr. stk.
Udkommer 18. januar
Pris pr. stk.
375,00 kr.
300,00 kr. ekskl. moms
Udkommer 18. januar
+-
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at unde
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
275,00 kr.
220,00 kr. ekskl. moms
+-
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metod
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
250,00 kr.
200,00 kr. ekskl. moms
+-