HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at unde
Fås som
Bog (2. udgave)
Bog (1. udgave)
i-bog
Pris pr. stk.
Udkommer 06. januar
Pris pr. stk.
275,00 kr.
220,00 kr. ekskl. moms
Udkommer 06. januar
Virkeligheden for mange organisationer er, at der er alt for mange projekter og analyser, der igangsættes uden nogensinde at høste en gevinst. Topledelsen sætter alt for mange strategiske retninger, uden at det afstedkommer en forandring, og der er alt for mange analyser der igangsættes, men går i stå, fordi det er uklart, hvem der er ansvarlige for hvad, eller hvad tidshorisonten eller den ønskede effekt egentlig er.
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
350,00 kr.
280,00 kr. ekskl. moms
+-
Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metod
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
250,00 kr.
200,00 kr. ekskl. moms
+-