Ole Goldbech

Kommunikationskritisk kompetence
Kommunikationskritisk kompetence undersøger, hvordan danskfaget med sine begreber, tilgange og metoder kan understøtte, at eleverne udvikler kompetencer, så de kan håndtere udfordringer i de situationer, de står i. Kommunikationskritisk kompetence behandler emner som politisk kommunikation, reality-tv, computerspil, køn, dokumentarfilm og børnelitteratur.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

285,00 kr.

228,00 kr. ekskl. moms

+-
Gyldendals Metodehåndbog
Hvordan underviser man alsidigt, varieret og med den nyeste forskning i ryggen? Det spørgsmål besvarer Gyldendals metodehåndbog med 28 artikler om forskellige pædagogiske metoder. Her er anvisninger på: hvordan man rammesætter undervisningen hvilke læringsfremmende aktiviteter

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Innovation og entreprenørskab
Innovation og entreprenørskab er i høj grad modebegreber, men det er også begreber, som bliver mere og mere indarbejdede i den private, offentlige og tredje sektor. Begreberne bruges også anvendelsesorienteret, bl.a. som egentlige styrings- og forandringsteknologier. Bogens forfattere bidrager med ka

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

305,00 kr.

244,00 kr. ekskl. moms

+-
Idea and innovation management
Innovation er blevet annonceret som nøglen til succes for virksomheder over hele verden og som afgørende for en virksomheds overlevelse og udvikling. En organisations muligheder for at vokse er dog afhængige af dens evne til at generere nye ideer og udnytte dem effektivt i udviklingen af nye tiltag. Gennem de seneste mange år har der været stigende teoretisk opmærksomhed på at styre processen omkring udnyttelsen og udviklingen af d

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

298,00 kr.

238,40 kr. ekskl. moms

+-
Challenges in Relationship Marketing
Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilga

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

320,00 kr.

256,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies