Ole E. Andersen

Moderne markedsføring
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutning

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (3. udgave)

Bog (2. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

550,00 kr.

440,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Moderne markedsføring - opgaver og cases
MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

175,00 kr.

140,00 kr. ekskl. moms

+-
Online kommunikation - en introduktion
I Online kommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, di

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies