Ole Bredgaard

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer
Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv. 2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver. Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Economics in a service and marketing perspective
2. edition of Economics in a service and marketing perspective is extended and adapted to new requirement in the education in AP Degree Program in Management and AP Degree in Service, Hospitality and Tourism Management. The purpose of the book is to introduce all elements in financial management. The book is written in such a way that the reader can choose to read the subject of interest and

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies