Martin Senderovitz

Modstillinger i organisations- og ledelsesteori
Der findes et utal af teorier og modeller inden for fagdisciplinerne organisation og ledelse. Men hvornår og hvordan bruger man de forskellige teoriretninger i arbejdet med organisations- og ledelsesstudier? Denne bog foreslår en proces, hvor man arbejder med organisations- og ledelsesteoretiske modstillinger. En teoretisk modstilling er en slags sort-hvid dialog, hvor man opstiller (mindst) to forskellige udsagn, definitioner, per

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

360,00 kr.

288,00 kr. ekskl. moms

+-
Innovation og entreprenørskab
Innovation og entreprenørskab er i høj grad modebegreber, men det er også begreber, som bliver mere og mere indarbejdede i den private, offentlige og tredje sektor. Begreberne bruges også anvendelsesorienteret, bl.a. som egentlige styrings- og forandringsteknologier. Bogens forfattere bidrager med ka

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

305,00 kr.

244,00 kr. ekskl. moms

+-
Challenges in Relationship Marketing
Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilga

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

320,00 kr.

256,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies