Lars Graulund Jespersen

Servicedesign
I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald  blot nye udgaver af gamle.   Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft.   Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder.   Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde. 

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi
Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

Fås som

  • Bog
  • e-bog (pdf-format)

Bog

e-bog (pdf-format)

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies