Kirsten Møller Wissing

Afsætningsstrategi
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer. Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår: Grundlæggende afsætn

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Afsætningsstrategi - opgaver og cases
Opgaver og cases til afsætningsstrategi kan bruges sammen med lærebogen Afsætningsstrategi. Lærebogen samt opgaver og cases giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter.

Fås som

  • Internet

Internet

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

100,00 kr.

80,00 kr. ekskl. moms

Virksomhedens netværkskommunikation
Hvordan hænger netværket sammen? Bogens giver en indføring i IT-netværk, og den er bygget op omkring to cases, som illustrerer den daglige brug og vigtigheden af IT i en moderne virksomhed. Forfatteren har lagt vægt på, at alle uden særlig teknisk indsigt har mulighed for at lære om IT-netværk, og samtidigt få et overblik over nogle af de muligheder, der findes for netværksløsninger.

Fås som

  • e-bog (pdf-format)

e-bog (pdf-format)

Virksomhedens brug af digitale medier
Bogen er skrevet til faget IT og kommunikation på Akademiuddannelserne. Den er bygget op omkring virksomhedens kommunikation via IT. De digitale medier skaber nye muligheder for virksomhedens kommunikation til de ansatte, eksterne interessenter og målgrupper. Forfatteren sætter fokus på kommunikation via medier som inter-, intra- og ekstranet, mail og mobiltelefoner samt andre digitale medier.

Fås som

  • e-bog (pdf-format)

e-bog (pdf-format)

Få styr på dine data Forfatteren giver et indblik i databaseteori. Bogen beskriver to værktøjer til databasedesign, datastrømsdiagrammer og ER- diagrammer. De grundlæggende termer og regler for databaser bliver gennemgået. Sidst berøres virksomhedens brug af databaser i forbindelse med ERP- og CMS-systemer. Bogen er skrevet til faget It og Kommunikat

Fås som

  • e-bog (pdf-format)

e-bog (pdf-format)

Virksomhedskommunikation
Bogen er skrevet som en grundbog til faget Virksomhedskommunikation på Akademiuddannelserne og danner således basis for pensum i faget. Bogen behandler mange emner, herunder kommunikationsteori, kommunikationsværktøjer samt skellet mellem virksomhedens interne og eksterne kommunikation. Bogen er bygget op omkring en gennemgående casevirksomhed, Post Danmark. Forfatteren har også udarbejdet en opgavebog som følger kapitelindelingen i grundbogen.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

230,00 kr.

184,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies