Survey er en udbredt metode og benyttes inden for bl.a. humaniora, samfundsvidenskab, psykologi, marketing og sundhedsforskning. Også uden for forskningsverdenen er der mange organisationer som f.eks. konsulentfirmaer og offentlige institutioner, der arbejder med surveys. Denne bog gennemgår alle surveyarbejdets faser og giver en praktisk indføring i design af undersøgelsen og
En del af serien Samfundsvidenskabernes metoder
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
+-
Kombination af forskellige metoder i et samlet forskningsprojekt er blevet brugt i de fleste samfundsvidenskaber i mange år. Alligevel er det først inden for de seneste årtier, at der er opstået en egentlig diskussion af de grundlæggende principper for denne type kombinationer, som under ét kaldes mixed methods. Denne indføring præsenterer centrale principper og metoder i mixed methods og giver et hands on-værktø
En del af serien Samfundsvidenskabernes metoder
Fås som
Bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
260,00 kr.
208,00 kr. ekskl. moms
+-