Bøger af forfatter Henrik Ørholst - Køb hos Hans Reitzels Forlag
Spring til hovedindhold
Henrik Ørholst

Henrik Ørholst

Henrik Ørholst er cand.oecon. og regional marketingchef hos PA Consulting Group. Han er desuden anmelder og klummeskribent i Morgenavisen Jyllands-Posten. Senest har han udgivet Markedsføring næsten uden budget og en casesamling til undervisningsbrug på handelshøjskoleuddannelserne.

I Absolut forandring får du en lettilgængelig gennemgang af de centrale, klassiske teorier inden for forandringsledelse, men også nyere værktøjer til at skelne mellem typer af forandring og planlægge, hvornår man som virksomhed og leder skal sætte ind. I den sammenhæng er der særskilt fokus på forholdet mellem topledelse, mellemledelse og inddragelse af medarbejderne i både planlægning og eksekvering af forandr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

360,00 kr.

288,00 kr. ekskl. moms

Her får du en introduktionsbog til strategi, som kan læses uden forudgående kendskab til emnet. Den er skrevet til bachelorniveau, men praktikere kan også få stort udbytte af bogen, da den seneste faglige udvikling inden for feltet er med. Bogen giver et samlet overblik over de centrale klassiske teorier og modeller inden for forretningsstrategi i kombination med udvalgt ny teori. Det er en bog, som tager et pra

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms