Til studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation. Bogen fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation, uanset om det drejer sig om helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Den lægger bet
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
540,00 kr.
432,00 kr. ekskl. moms
Udviklingen af digitale og netbaserede medier udfordrer måden, vi kommunikerer på inden for markedsføring, reklame, læring og i privat sammenhæng. Denne bog introducerer temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme, og som samtidig giver kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser, der knytter sig til kommunikation på nettet.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
430,00 kr.
344,00 kr. ekskl. moms
I Kommunikation skaber din organisation demonstrerer forfatteren med en narrativ tilgang til kommunikation, hvordan organisationer skabes gennem interaktioner mellem ledere og medarbejdere og mellem organisation og omverden. Historier hjælper os med at skabe mening og er derfor vigtige både som organisationsudviklingsværktøj og positioneringsværktøj. Når man forstår historiers formende magt, bliver de en kilde
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
425,00 kr.
340,00 kr. ekskl. moms