Dorthe Bohlbro

Value-Added Logistics in Supply Chain Management
This book offers a thorough introduction to logistics and supply chain management (SCM). Part one is concerned with the concept of logistics and how the organization can optimize its added value from this perspective. Part two looks into supply chain management and considers the organization in the up- and downstream of the value chain. The book is aimed at further education where topics of logistics and supply chain management are considered. The book also exists in a Danish version: Værdiskabende logistik og supply chain management.  

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

375,00 kr.

300,00 kr. ekskl. moms

+-
Organisation, innovation and supply chain (i-bog)
Dette teksthæfte med engelske tekster er sammensat af kapitler fra udgivelserne: Organisational theory - a pratical approach Value-added logistics in supply chain management Sammen med bogen Project management in theory and practice af Lars Krogh Jensen, Hans Reitzels Forlag, udgør kompendie og bog pensum på 1. semester til Markedsføringsøkonom i Tema 1. Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

140,00 kr.

112,00 kr. ekskl. moms

Organisation, innovation og forsyningskæden
Dette teksthæfte med danske tekster er sammensat af kapitler fra udgivelserne: Organisation og ledelse i teori og praksis Værdiskabende logistik i supply chain management Sammen med bogen Projektstyring i teori og praksis (eng.: Project management in theory and practice) af Lars Krogh Jensen, Hans Reitzels Forlag, udgør kompendie og bog pensum på 1. semester til Markedsføringsøkonom i Tema 1.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

180,00 kr.

144,00 kr. ekskl. moms

+-
Compendium - Supply Chain Management (i-bog)
This compendium offers an introduction to supply chain management (SCM). It is designed for use on the 2nd semester of the AP Degree in Marketing Management. This is an i-book, an interactive version of the printed book with added digital tools including search, notebook and reading aloud of the text. I-books can be accessed from a computer, tablet or smartphone from anywhere with internet access. 

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

100,00 kr.

80,00 kr. ekskl. moms

Eksportformer, agenter, forsyningskædestyring og indkøb (i-bog)
Dette kompendie er sammensat af kapitler fra udgivelserne: Eksportsalg - strategisk, praktisk og operationelt samt Værdiskabende Logistik i supply chain management. Kompendiet dækker områderne eksportformer, agenter & distributører på det internationale marked, forsyningskædestyring og indkøb. Sammen med ibogen Supply Chain Management og marketing - kapitel 1-4/Organisering og optimering af forsyningskæden (9788741265094) af Thomas Lindholm Uth udgør kompendie og bog pensum på 2. semester til Markedsføringsøkonom i organisation og supply chain. Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

100,00 kr.

80,00 kr. ekskl. moms

Organisation, innovation og supply chain
Dette kompendie med både danske og engelske tekster er sammensat af kapitler fra udgivelserne: Organisation og ledelse i teori og praksis Organisational theory Værdiskabende logistik i supply chain management Value-added logistics in Supply Chain Management De engelske kapitler i kompendiet er oversættelser af de danske tekster. Sammen med bogen Projektstyring i teori og praksis (eng.: Project management i theory and practice) af Lars Krogh Jensen, Hans Reitzels Forlag, udgør kompendie og bog pensum på 1. semester til Markedsføringsøkonom i temaet: Organisation og supply chain.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

155,00 kr.

124,00 kr. ekskl. moms

+-
Værdiskabende logistik i supply chain management
Bogen giver en grundig introduktion til logistik og supply chain management (SCM).   Del 1 beskæftiger sig med virksomhedens værdiskabelse og hvorledes logistik understøtter denne, og del 2 omhandler supply chain management og ser på virskomheden i forhold til værdikædens up- og downstream. Målgruppen er studerende på videregående uddannelser, hvor fag som logistik og SCM indgår. Bogen findes også i en engelsk udgave: Value adding logistics in supply chain management.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

380,00 kr.

304,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies