Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
250,00 kr.
200,00 kr. ekskl. moms
+-
Lærebogen føjer nye dimensioner til den danske Lean-litteratur. Første del tager udgangspunkt i begrebet produktivitet, i udvikling af Lean-begrebet, historikken og de klassiske Lean-værktøjer, belyst gennem en række spændende vinkler, som fx arbejdsmiljø og stress og en række Lean-relaterede filosofier. Denne del af bogen afrundes med en aflæsning af ”Lean-barometeret” i Danmark, baseret på e
Fås som
A text and casebook for language and business students at BA level. Written by experienced teachers and researchers from Aalborg University, University of Southern Denmark, University of Aarhus, Copenhagen Business School, and Aarhus School of Business, Meanings and Messages offers a new and updated approach to intercultural communication. Meanings and Messages introduces students to culture, communication and bu
Fås som
Bog
e-bog (pdf-format)
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
269,00 kr.
215,20 kr. ekskl. moms
+-