Medierne omtales ofte som den fjerde statsmagt: en kulegravende, demokratisk institution, der holder politikere og magthavere under opsyn. Men relationen mellem politik, medier og samfund er i praksis mere kompleks. Medierne ansporer magthaverne til at holde sig på måtten; men politikere, interesseorganisationer og andre magtfulde institutioner søger samtidig i høj grad at styre mediedagsordenen. Desuden er medi
En del af serien Statskundskab
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
310,00 kr.
248,00 kr. ekskl. moms
+-
En lærebog om samfundsvidenskabelige metoder i journalistik og politisk kommunikation Denne lærebog er skrevet til alle, der beskæftiger sig med journalistik, medier og kommunikation, særligt politisk kommunikation. Den henvender sig især til studerende, men også alle andre, der ønsker at lave deres egne undersøgelser eller skærpe deres kritiske sans, når de blive
En del af serien Samfundsvidenskabernes metoder
Fås som
Bog
i-bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
410,00 kr.
328,00 kr. ekskl. moms
+-
Kombination af forskellige metoder i et samlet forskningsprojekt er blevet brugt i de fleste samfundsvidenskaber i mange år. Alligevel er det først inden for de seneste årtier, at der er opstået en egentlig diskussion af de grundlæggende principper for denne type kombinationer, som under ét kaldes mixed methods. Denne indføring præsenterer centrale principper og metoder i mixed methods og giver et hands on-værktø
En del af serien Samfundsvidenskabernes metoder
Fås som
Bog
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
260,00 kr.
208,00 kr. ekskl. moms
+-