Anne Mette Busch

Kommunikation i multimediedesign
Kommunikationsfaget favner bredt, og det er også et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave. I denne 2. udgave er bogen blevet styrket på flere felter. Hele det mediesociologiske område er blevet udvidet, mødeforberedelse er beskrevet mere indgående og de iterative metoder er blevet opdaterede. Desuden er bogen generelt blevet opdateret til udviklingen på området, og der er fx nye arbejdsøvelser. Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden. Bogen er en grundbog til faget kommunikation og formidling på multimediedesigneruddannelsen. Den henvender sig desuden til beslægtede uddannelser, hvor multimediedesign også indgår. Det gælder fx uddannelsen til datamatiker, webintegrator, designteknolog, mediegrafiker samt professionsbacheloren i webudvikling og e-konceptudvikling.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies