Økonomi

Supply chain management

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

5 materialer

Supply Chain Management
This textbook is a comprehensive introduction to how supply chain management (SCM) makes important contributions in creating competitive advantages. Managing global supply chain has become one of the contemporary key business issues. In 16 chapters, this book discusses the answers and perspectives that can be used to develop effective and efficient solutions in supply chains from an applied perspective. Topics include, among others, SCM strategy, performance management, digital supply chains, Sales & Operations Planning, supply chain design, strategic sourcing, supply chain innovation and human aspects of SCM. Of particular importance in this book, is the presentation of a wide range of normative models and theories which are of significant value to masters, MBA and undergraduate level students, although practitioners will also find the textbook helpful in addressing everyday problems in supply chains. The content of this book is relevant not only for manufacturers but also for other industries such as retailing and service companies as well as the public sector. Finally, the theoretical part of the textbook is supplemented with exemplary cases from various Danish organizations that are dealing with some of the key issues in SCM presented in this book.  

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog (Andet)
i-bog (Andet)

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

600,00 kr.

480,00 kr. ekskl. moms

+-
Supply Chain Management and Marketing
Supply Chain Management and Marketing er engelsk udgave af Supply chain management og marketing - organisering og optimering af forsyningskæden. Det er en praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden. Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel. Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi. Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen. Som underviser kan du få adgang til forlagets undervisersite, hvor du kan finde lektionsplaner, cases, opgaver og PowerPoints til brug i undervisningen. Kontakt hrf@hansreitzel.dk for at få adgang til sitet og de mange ekstra ressourcer, der knytter sig til bogen.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Value-Added Logistics in Supply Chain Management
This book offers a thorough introduction to logistics and supply chain management (SCM). Part one is concerned with the concept of logistics and how the organization can optimize its added value from this perspective. Part two looks into supply chain management and considers the organization in the up- and downstream of the value chain. The book is aimed at further education where topics of logistics and supply chain management are considered. The book also exists in a Danish version: Værdiskabende logistik og supply chain management.  

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

375,00 kr.

300,00 kr. ekskl. moms

+-
Supply chain management og marketing
Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden. Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel. Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi. Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen. På forlagets site for undervisere findes en detaljeret lektionsplan og andre materialer til undervisere. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Værdiskabende logistik i supply chain management
Bogen giver en grundig introduktion til logistik og supply chain management (SCM).   Del 1 beskæftiger sig med virksomhedens værdiskabelse og hvorledes logistik understøtter denne, og del 2 omhandler supply chain management og ser på virskomheden i forhold til værdikædens up- og downstream. Målgruppen er studerende på videregående uddannelser, hvor fag som logistik og SCM indgår. Bogen findes også i en engelsk udgave: Value adding logistics in supply chain management.

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

380,00 kr.

304,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies