Filtrering
En praksisnær bog, der via teoretiske modeller, bl.a. fra logistik, organisation og ledelse, flytter indkøb fra en omkostning i virksomheden til en værdiskabende funktion. Bogen giver et bud på løsning af indkøbsprocessen på alle niveauer i virksomheden og viser, hvor dybt integreret indkøb er i virksomheden. Bogen henvender sig bredt til videregående uddannelser samt alle personer i erhvervslivet, der ønsker at
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
425,00 kr.
340,00 kr. ekskl. moms
Organisation, innovation og supply chain management er en praksisorienteret lærebog, der giver læseren en forståelse for, hvordan værdiskabelsen i virksomheder kan optimeres ved at arbejde systematisk med organisationen og den samlede forsyningskæde. Læseren bliver i stand til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, organiseringen af virksomhedens ressourcer samt optimering af logistik, supply chain samarbejde og distributio
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
495,00 kr.
396,00 kr. ekskl. moms
Organisation, innovation, and supply chain management er en oversættelse af Organisation, innovation og supply chain management. Organisation, Innovation and Supply Chain Management is a practical textbook about optimising value creation in companies by working systematically on their organisation and the entire supply chain. Readers learn to make the most of business models, resources, logistics, supply chains a
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
530,00 kr.
424,00 kr. ekskl. moms
This textbook is a comprehensive introduction to how supply chain management (SCM) makes important contributions in creating competitive advantages. Managing global supply chain has become one of the contemporary key business issues. In 16 chapters, this book discusses the answers and perspectives that can be used to develop effective and efficient solutions in supply chains from an applied perspective. Topics in
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
630,00 kr.
504,00 kr. ekskl. moms
Supply Chain Management and Marketing er engelsk udgave af Supply chain management og marketing - organisering og optimering af forsyningskæden. Det er en praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden. Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
380,00 kr.
304,00 kr. ekskl. moms
Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden. Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de v
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
380,00 kr.
304,00 kr. ekskl. moms
This book offers a thorough introduction to logistics and supply chain management (SCM). Part one is concerned with the concept of logistics and how the organization can optimize its added value from this perspective. Part two looks into supply chain management and considers the organization in the up- and downstream of the value chain. The book is aimed at further education where topics of logistics and supply c
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
405,00 kr.
324,00 kr. ekskl. moms
Bogen giver en grundig introduktion til logistik og supply chain management (SCM). Del 1 beskæftiger sig med virksomhedens værdiskabelse og hvorledes logistik understøtter denne, og del 2 omhandler supply chain management og ser på virskomheden i forhold til værdikædens up- og downstream. Målgruppen er studerende på videregående uddannelser, hvor fag som logistik og SCM indgår.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
410,00 kr.
328,00 kr. ekskl. moms