Filtrering
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere suppleme
Fås som
Pris pr. stk.
Udkommer 16. juni
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
Udkommer 16. juni
Timothée Parrique er økonom og forsker ved Lausanne Universitet. Han er en af de fremmeste internationale stemmer inden for vækstkritik og økologisk økonomi. ’Afvækst eller undergang’ er en faglig debatbog skrevet til både økonomer og et bredt samfundsinteresseret publikum. ”Mens jeg skriver disse linjer … er jorden overophedet, samfundene ramt af udbrændthed, og BNP bliver en form fo
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
280,00 kr.
224,00 kr. ekskl. moms
Denne opgavesamling knytter sig til lærebogen Globaløkonomi. Den matcher lærebogens stofområder og indeholder desuden helt aktuelle opgaver. Opgavesamlingen omfatter forskellige typer af opgaver fx beregningsopgaver og opgaver. Opgaverne medvirker til at give de studerende et teoretisk og praktisk grundlag for anvendelsen af samfundsøkonomiske teorier og modeller. I tilknytn
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
200,00 kr.
160,00 kr. ekskl. moms
Denne opgavesamling følger samme struktur som lærebogen Mikroøkonomi – videregående uddannelser (6. udgave). Den indeholder et bredt udvalg af opgaver, der både dækker lærebogens emner og går i dybden med specielle emner. Opgaverne har en ret forskellig sværhedsgrad og medvirker til at give de studerende et teoretisk og praktisk grundlag for anvendelsen af mikroøkonomiske teorier og modeller.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
200,00 kr.
160,00 kr. ekskl. moms
Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offen
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
500,00 kr.
400,00 kr. ekskl. moms
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller. Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
400,00 kr.
320,00 kr. ekskl. moms
En teoretisk stærk og pædagogisk lærebog i mikroøkonomi, der er specielt rettet mod uddannelserne finansøkonom, finansbachelor og financial controller. Den kan desuden anvendes på andre økonomiske og samfundsvidenskabelige uddannelser, hvor faget mikroøkonomi indgår, ikke mindst på HD-uddannelsens første del. I denne 6. udgave får du en grundig gennemgang af de mikroøkonomiske emner, hvor teorien kombineres med
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
Denne bog giver dig en detaljeret indføring i den internationale skatteret og er hovedsagelig skrevet til studerende. Bogen gennemgår love og regler på området, herunder de relevante regler i intern dansk ret, dobbeltbeskatningsoverenskomster og EU-skatteret. Herudover behandler bogen aktuelle emner som international skatteplanlægning og værnslovgivning, og det drøftes, hvordan beslutningstagere og virksomheder forholder sig hertil
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
680,00 kr.
544,00 kr. ekskl. moms
Dette er en særudgave af Erhvervsjura – for de finansielle uddannelser, 9. udg. til Cphbusiness med udvalgte kapitler. Kompendiet kommer omkring emnerne: hvidvask og compliance.
Fås som
Den moderne, målrettede lærebog om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: sælgerens personlige fremtræden, de forskellige kundetyper, salgsstrategi, præsentationsteknik, forhandling, salgsetik og -jura, værdiskabelse for kunden, oparbejdelse af kundeemner, salgsopfølgning, salgsledelse med mere.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms