Salg - Undervisningsmaterialer og fagbøger til salgsuddannelser
Spring til hovedindhold
Kommunikation

Salg

Filtrering
Sorter efter

14 materialer

Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere suppleme

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 16. juni

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 16. juni

Projektsalg er kunsten at håndtere salg, der kræver mere end at du bare leverer en god salgspitch – det er salg, der er så komplekse, at du må træde ind i rollen som projektleder for dine kollegaer og kunder. Denne bog skaber forbindelsen mellem salg og projektledelse og giver dig værktøjerne til at føre din idé fra tanke til handling. Uanset om du arbejder med events, produktudvikling, marketingkampagner eller l

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

315,00 kr.

252,00 kr. ekskl. moms

Den moderne, målrettede lærebog om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: sælgerens personlige fremtræden, de forskellige kundetyper, salgsstrategi, præsentationsteknik, forhandling, salgsetik og -jura, værdiskabelse for kunden, oparbejdelse af kundeemner, salgsopfølgning, salgsledelse med mere.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør. Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

445,00 kr.

356,00 kr. ekskl. moms

Dette kompendium indeholder kapitel 9 om kulturforståelse og kulturel selvforståelse og 10 om kulturel intelligens i salg fra bogen Salg og kommunikation samt kapitel 13 om forhandling fra bogen Salg og salgspsykologi.

Fås som

  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

120,00 kr.

96,00 kr. ekskl. moms

FORSTÅ SALG er den første lærebog på dansk, der giver læseren et overblik over de mest anvendelige metoder til at opnå et salg. Bogens udgangspunkt er, at der ikke er én rigtig måde at sælge på. Det afgørende er derimod at finde den metode, der i situationen er rigtig for sælgeren, for virksomheden og for den konkrete kunde. Bogen introducerer til en række salgsmetoder og tilgange: • Klassiske

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

530,00 kr.

424,00 kr. ekskl. moms

STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere. Bogen gennemgår: de nyeste trends omkring salgsudvikling sælgerens rolle salgsstrategi markedssegmentering salgsorganiseri

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

430,00 kr.

344,00 kr. ekskl. moms

Sales and Communication er en oversættelse af 1. udgave af Salg og kommunikation. Den er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: Kommunikation Persontypologier Forberedelse Sal

Fås som

  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

320,00 kr.

256,00 kr. ekskl. moms

‘Why doesn’t he use a spoon?’ is a guide on how to negotiate successfully in international business in the 21st century. Books on commercial negotiation are either written by academics keen to promulgate the results of their latest research or by business people who want to recount their ‘war stories’ from the negotiation battlefield. This book takes the res

Fås som

  • i-bog
  • e-bog (pdf-format)

Salg og salgsledelse er en praksisorienteret lærebog, hvor teorien relateres til sælgerens hverdag. I denne gennemreviderede og omstrukturerede 3. udgave er både de praktiske eksempler og cases samt de teoretiske afsnit udbygget og styrket. Bogen er opdelt i tre dele, der fokuserer på markedsforhold, salget og salgsledelse. Første del beskriver sælgerens vilkår, salgsstrategi og markedsresear

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

480,00 kr.

384,00 kr. ekskl. moms