Kommunikation

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

79 materialer

Retorisk improvisation
Improvisation er et overset begreb i retorisk teori. Der er derfor også mange misforståelser og skrækscenarier, hvad angår at improvisere i mundtlig retorik og tale. Retorisk improvisation er en praktisk indføring i improvisation i mundtlig retorik. Bogen tilbyder en enkel og overskuelig teknik, som hjælper dig med at tilegne dig og træne improvisation i en mundtlig kommunikationssituation. D

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. august

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. august

+-
Salg - kompendium til EAAA
Dette kompendium indeholder kapitel 9 om kulturforståelse og kulturel selvforståelse og 10 om kulturel intelligens i salg fra bogen Salg og kommunikation samt kapitel 13 om forhandling fra bogen Salg og salgspsykologi.

Fås som

  • i-bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

120,00 kr.

96,00 kr. ekskl. moms

Klassisk og moderne medieteori
Klassisk og moderne medieteori er den første samlede danske fremstilling af medieteoriens centrale retninger, skoler og paradigmer. Behovet for en dansksproget grundbog om medieteori er blevet udtalt i takt med medie- og kommunikationsvidenskabens vækst i Danmark siden 1980’erne og interessen for mediernes rolle i tilstødende videnskaber. Medier udgør en central del af den moderne tilværelse

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

650,00 kr.

520,00 kr. ekskl. moms

+-
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Bogen giver læseren en forståelse for markedsføring herunder CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed. Den giver forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje, og dermed indsigt i, hvordan man selv kan bidrage til dette arbejde som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle bra

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-
Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

450,00 kr.

360,00 kr. ekskl. moms

+-
Kommunikation og salgskanaler
Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden. Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklinge

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

449,00 kr.

359,20 kr. ekskl. moms

+-
Visuel kommunikation
Bogen skal ses som en slags grundbog i visuel kommunikation. Den er relevant for dig, der er kommunikatør i en virksomhed, professionel kreativ eller under uddannelse til at blive det. Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, ow

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-
Intercultural and Global Competencies
Intercultural Competencies is a comprehensive, user-friendly guide to successful interaction with people from differing cultural backgrounds, whether in Denmark or abroad. The book gives a historical perspective on culture and communication. It introduces the concept of cultural identity and presents the most important theories and work by Edward T. Hall, Geert Hofstede, Richard D. Lewis, Fon

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Faglig videndeling på sociale medier
Bogen introducerer til digital videnomsætning og til strategier for, hvordan man som videnarbejder og virksomhed kan udnytte de digitale teknologier på en måde, der gør en reel forskel. Bogen er den første på dansk, der giver medarbejdere og virksomheder redskaberne til at videndele med succes, og som forklarer teorierne bag. Bogen viser, hvordan man som videnarbejder kan skabe værdi for sit eget eller virksomhed

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-