Kommunikation

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

78 materialer

Tværmedial markedskommunikation
Bogen kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. De sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, som relateres til markedsføring, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikat

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. januar

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. januar

Visuel kommunikation
Bogen skal ses som en slags grundbog i visuel kommunikation. Den er relevant for dig, der er kommunikatør i en virksomhed, professionel kreativ eller under uddannelse til at blive det. Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kr

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. august

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. august

+-
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, ow

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 27. juli

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 27. juli

Intercultural and Global Competencies
Intercultural Competencies is a comprehensive, user-friendly guide to successful interaction with people from differing cultural backgrounds, whether in Denmark or abroad. The book gives a historical perspective on culture and communication. It introduces the concept of cultural identity and presents the most important theories and work by Edward T. Hall, Geert Hofstede, Richard D. Lewis, Fon

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 20. juli

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 20. juli

+-
Faglig videndeling på sociale medier
Bogen introducerer til digital videnomsætning og til strategier for, hvordan man som videnarbejder og virksomhed kan udnytte de digitale teknologier på en måde, der gør en reel forskel. Bogen er den første på dansk, der giver medarbejdere og virksomheder redskaberne til at videndele med succes, og som forklarer teorierne bag. Bogen viser, hvordan man som videnarbejder kan skabe værdi for sit eget eller virksomhed

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Sproglig tekstanalyse
"Sproglig tekstanalyse" giver læseren en indføring i brugen af værktøjer til at analysere tekster med. Bogen giver en oversigt over tekstlingvistikkens teori og metoder, og den viser med mange eksempler og øvelser, hvordan man udfører sproglig tekstanalyse i praksis. Der er tale om en pædagogisk indføring, hvor analyse og teori går fra det simple til det komplekst sammenhængende, fra sætninger til litterære tekster. Fokus er på, hvordan tekster h

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

185,00 kr.

148,00 kr. ekskl. moms

+-
Den digitale læsers hjerne
Den digitale læsers hjerne er en bog om faglig formidling i digitale medier. Hvis du ligner flertallet af læsere, vil du foretrække at læse bogen i en papirudgave. Det skyldes, at hjernen har lidt sværere ved at koncentrere sig om digitale tekster end analoge. Det skaber en interessant udfordring, når man udgiver sine fagtekster i digitale medier: Hvordan får man læseren til at koncentrere sig lige så godt om d

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Online kommunikation - en introduktion
Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge. I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværk

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Moderne markedsføring - cases og opgaver
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Moderne markedsføring
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutning

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

550,00 kr.

440,00 kr. ekskl. moms

+-