Filtrering
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere suppleme
Fås som
Pris pr. stk.
Udkommer 16. juni
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
Udkommer 16. juni
Til studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation. Bogen fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation, uanset om det drejer sig om helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Den lægger bet
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
540,00 kr.
432,00 kr. ekskl. moms
Projektsalg er kunsten at håndtere salg, der kræver mere end at du bare leverer en god salgspitch – det er salg, der er så komplekse, at du må træde ind i rollen som projektleder for dine kollegaer og kunder. Denne bog skaber forbindelsen mellem salg og projektledelse og giver dig værktøjerne til at føre din idé fra tanke til handling. Uanset om du arbejder med events, produktudvikling, marketingkampagner eller l
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
315,00 kr.
252,00 kr. ekskl. moms
Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfat
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
480,00 kr.
384,00 kr. ekskl. moms
Den moderne, målrettede lærebog om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: sælgerens personlige fremtræden, de forskellige kundetyper, salgsstrategi, præsentationsteknik, forhandling, salgsetik og -jura, værdiskabelse for kunden, oparbejdelse af kundeemner, salgsopfølgning, salgsledelse med mere.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
450,00 kr.
360,00 kr. ekskl. moms
Bogen beskriver og analyserer turisme som industri og som et felt. Et felt hvor mange forskellige forhold indgår, hvor udfordringerne og mulighederne skal forstås og håndteres, og hvor kompleksitet og modsætninger er store. Bogen diskuterer centrale forhold i turismeindustrien og gennemgår, hvad turisme er i sin brede og dybde, og hvordan du kan forstå de essentielle diskussioner og begreber i turismens komplekse
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
400,00 kr.
320,00 kr. ekskl. moms
Udviklingen af digitale og netbaserede medier udfordrer måden, vi kommunikerer på inden for markedsføring, reklame, læring og i privat sammenhæng. Denne bog introducerer temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme, og som samtidig giver kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser, der knytter sig til kommunikation på nettet.
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
430,00 kr.
344,00 kr. ekskl. moms
Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail). Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempl
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
455,00 kr.
364,00 kr. ekskl. moms
De fleste undervisere ved godt, at de bør forelæse mindre og involvere deltagerne mere. Som underviser skal man facilitere sin egen undervisning, så kursister og studerende deltager aktivt og behandler stoffet gennem refleksion, undersøgelse og samtale. Den faciliterende underviser styrer og guider diskussionerne i plenum, sætter faciliterede smågruppearbejder i gang, lader deltagerne tale sam
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
270,00 kr.
216,00 kr. ekskl. moms
Hvordan får politikere os til at se det positive i de sager, de forsvarer? Og hvordan undviger de effektivt kritik? Hvordan formår dygtige sælgere altid at finde et aspekt ved produktet, der giver os lyst til at købe? Og hvordan præsenterer mennesker sig selv som interessante? Retorikkens hemmelige steder sætter læseren i stand til systematisk at afkode de argumenter, der omgiver os som borgere, forbrugere og m
Fås som
Pris pr. stk.
Pris pr. stk.
270,00 kr.
216,00 kr. ekskl. moms