Kommunikation

Digital kommunikation

Filtrering
Sorter efter
  • Alfabetisk (A-Å)
  • Alfabetisk (Å-A)
  • Nyeste materialer

10 materialer

Tværmedial markedskommunikation
Bogen kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. De sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, som relateres til markedsføring, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikat

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Udkommer 04. januar

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 04. januar

Faglig videndeling på sociale medier
Bogen introducerer til digital videnomsætning og til strategier for, hvordan man som videnarbejder og virksomhed kan udnytte de digitale teknologier på en måde, der gør en reel forskel. Bogen er den første på dansk, der giver medarbejdere og virksomheder redskaberne til at videndele med succes, og som forklarer teorierne bag. Bogen viser, hvordan man som videnarbejder kan skabe værdi for sit eget eller virksomhed

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

+-
Den digitale læsers hjerne
Den digitale læsers hjerne er en bog om faglig formidling i digitale medier. Hvis du ligner flertallet af læsere, vil du foretrække at læse bogen i en papirudgave. Det skyldes, at hjernen har lidt sværere ved at koncentrere sig om digitale tekster end analoge. Det skaber en interessant udfordring, når man udgiver sine fagtekster i digitale medier: Hvordan får man læseren til at koncentrere sig lige så godt om d

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Digital marketing og markedskommunikation
Digitaliseringen har en gennemgribende betydning for mennesker og den verden, vi lever i, og dermed også for marketing generelt og markedskommunikation specielt. Digital marketing og markedskommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing og giver læseren hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis. I de første tre kapitler beskr

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

350,00 kr.

280,00 kr. ekskl. moms

+-
Den digitale borger
Digitaliseringen af velfærdsstaten påvirker i større eller mindre grad alle. Men hvad vil det sige at blive gjort til og være en digital borger? Hvilke fortællinger, perspektiver og blikke er der på den digitale borger i dag? Og hvordan håndterer det enkelte individ disse nye forventninger i sin dagligdag? Disse spørgsmål undersøger forfatterne i denne bog ved at sætte fokus på den digitale borger som en grundlæg

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-
Sociale medier
Sociale medier er en praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Læseren introduceres til centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier. Bogens forfattere, der henter deres erfaring fra praksis, undervisning og forskning, illustrerer forklaringsmodellerne med eksempler og cases.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Digitale metoder
Digitaliseringen af sociale omgangsformer giver både nye muligheder og udfordringer for samfundsvidenskabelig og humanistisk forskning. Det er blevet relativt enkelt at høste meget store datamængder fra sociale medier og lignende internetteknologier, men det er et åbent spørgsmål, hvad man stiller op med denne overflod af nye digitale spor. Hvad er et hyperlink, en brugerprofil eller et hashtag i grunden for en type data? Hvad er r

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

250,00 kr.

200,00 kr. ekskl. moms

+-
Mediedidaktik i teori og praksis
Elevernes forkundskaber på medieområdet udvikler sig hastigt, men deres analytiske og produktive færdigheder følger ikke altid med udviklingen. Mediedidaktik i teori og praksis er en grundbog, der kombinerer produktion og analyse på baggrund af forskningsbaseret viden. Her belyses centrale og grundlæggende aspekter ved medieundervisning i folkeskolens danskfag, med udgangspunkt i teori om mul

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

325,00 kr.

260,00 kr. ekskl. moms

+-
Kommunikation i multimediedesign
Kommunikationsfaget favner bredt, og det er også et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave. I denne 2. udgave er bogen blevet styrket på flere felter. He

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation
’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

225,00 kr.

180,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies