Erhvervsjura - for marketing og service

Erhvervsjura - for marketing og service er i 4. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger.

Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Erhvervsjura - for marketing og service

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Fakta

Ekstramaterialer

ISBN:
9788741271569
Udgave:
4
Udgivelsesdato:
01. august 2018
Sider:
408
Redaktør:
Lasse Wolsgård

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies