Erhvervsjura - for marketing og service
Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.
Erhvervsjura - for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.
En del af serien Erhvervsjura

Fås som
- Bog
- i-bog
Samme serie
Fakta
Fås som
- Bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog
Fås som
- Bog
- i-bog