Søren Bechmann

Med andre øjne - om service, design og servicedesign
Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere. Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

+-
Servicedesign
I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurr

Fås som

  • Bog

Bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies