Fås som

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Bogen giver læseren en forståelse for markedsføring herunder CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed. Den giver forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje, og dermed indsigt i, hvordan man selv kan bidrage til dette arbejde som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.

Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.  

Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.

Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Fakta

Ekstramaterialer

ISBN:
9788741279602
Udgave:
1
Udgivelsesdato:
11. januar 2021
Sider:
644
Redaktør:
Lasse Wolsgård