Lotte Hyldgaard Smidt

Moderne markedsføring - cases og opgaver
Moderne markedsføring - opgaver og cases knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Ov

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (2. udgave)

Bog (1. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 05. august

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 05. august

Moderne markedsføring - cases og opgaver til de finansielle uddannelser
MODERNE MARKEDSFØRING - CASES OG OPGAVER TIL DE FINANSIELLE UDDANNELSER er målrettet de finansielle uddannelser og reflekterer bl.a. den fremtidige udvikling og innovation i den finansielle sektor (fin tech) - digital distruption. Opgaver og cases er udvalgt, så de dækker både det nationale og lokale, mindre, selvstændige kontra større koncerner og generelt giver en bred dækning af den finansielle sektor. Læseren

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog

i-bog

Pris pr. stk.

Pris pr. stk.

200,00 kr.

160,00 kr. ekskl. moms

+-

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies