Fås som

Bog

Pris pr. stk.

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Stk.


I alt

300,00 kr.

240,00 kr. ekskl. moms

Business Law - for Marketing and Services

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Business Law - for Marketing and Services

Fås som

  • Bog

Fakta

Ekstramaterialer

ISBN:
9788741277158
Udgave:
2
Udgivelsesdato:
09. august 2019
Sider:
388
Redaktør:
Lasse Wolsgård