Fås som

Bog

Pris pr. stk.

325,00 kr.

260,00 kr. ekskl. moms

Stk.


I alt

325,00 kr.

260,00 kr. ekskl. moms

Strategisk udvikling i markedsperspektiv

En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring.

Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.

Strategisk udvikling i markedsperspektiv

Fås som

  • Bog

Fakta

ISBN:
9788776754693
Udgave:
1
Udgivelsesdato:
08. januar 2009
Sider:
192
Redaktør:
Henning Persson