Henrik Brask

Moderne markedsføring
Dette er en lærebog i markedsføring, som den foregår i en stadig mere digitaliseret verden, hvor de fleste borgere dagligt er online på computere eller på smartphones. I denne 3. udgave er opdateret med de nyeste tendenser samt udvidet med en ekstra del om internationalisering og et særskilt kapitel om servicevirksomheder. Der der desuden øget fokus på forretningsforståelsen med inddragelse af Business Model Cava

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Bog (3. udgave)

Bog (2. udgave)
i-bog

Pris pr. stk.

Udkommer 01. august

Pris pr. stk.

550,00 kr.

440,00 kr. ekskl. moms

Udkommer 01. august

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies