Fås som

Bog

Pris pr. stk.

325,00 kr.

260,00 kr. ekskl. moms

Stk.


I alt

325,00 kr.

260,00 kr. ekskl. moms

Didaktik & pædagogik

At navigere i skolen -- teori i praksis

Didaktik og pædagogik er en ny grundbog til de pædagogiske fag, som behandler de didaktiske og pædagogiske spørgsmål i nær sammenhæng med skolens praksis. Herudover indeholder bogen øvelser og spørgsmål til overvejelse samt litteraturforslag til videre studier.
Didaktik & pædagogik

Fås som

  • Bog

Samme serie

Fakta

Didaktik for fag- og professionslærere

Didaktik for fag- og professionslærere

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Grundbog i pædagogik

Grundbog i pædagogik

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Læring gennem oplevelse, forståelse og handling

Læring gennem oplevelse, forståelse og handling

Pris pr. stk.

460,00 kr.

368,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Almen pædagogik

Almen pædagogik

Pris pr. stk.

320,00 kr.

256,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Gyldendals Pædagogikhåndbog

Gyldendals Pædagogikhåndbog

Pris pr. stk.Ikke på lager

500,00 kr.

400,00 kr. ekskl. moms

Fås som

  • Bog
Pædagogik

Pædagogik

Pris pr. stk.

390,00 kr.

312,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
  • i-bog
Gyldendals Metodehåndbog

Gyldendals Metodehåndbog

Pris pr. stk.

400,00 kr.

320,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Undervisningskendskab

Undervisningskendskab

Pris pr. stk.

275,00 kr.

220,00 kr. ekskl. moms

+-

Fås som

  • Bog
Praktisk pædagogik (i-bog)

Praktisk pædagogik (i-bog)

Pris pr. stk.

181,30 kr.

145,04 kr. ekskl. moms

Fås som

  • i-bog

ANMELDELSER

Forfatteren har nogle klare fokuspunkter inden for begreber som undervisningsdifferentiering, medbestemmelse og demokratisk dannelse. Bogen giver et sammenhængende billede af disse pædagogiske og didaktiske begreber. En sammenhæng, som viser sig, når der med afsæt i de nævnte fokuspunkter også introduceres til andre faglige begreber som eksempelvis "tværfaglighed", "evaluering", "undervisnings- og arbejdsmønstre". Desuden sætter forfatteren de faglige fænomener ind i et politisk, historisk samfundsperspektiv. Bogen kan varmt anbefales til brug i læreruddannelsens pædagogiske fag, særligt i faget almen didaktik.
Torben Nørregaard Rasmussen
Folkeskolen14. april 2008